CP hikjes
- K.Rens
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Voor zover ik weet wordt dit enkel in sessies gecontroleerd of je toegang mag hebben tot een bepaald topic of niet.
En sessies zijn enkel te vervalsen als je de sessieid van een crewlid hebt.
Ik zal de code nakijken, maar normaal zou je er niet in mogen kunnen.Hoe dan ook moeten bugs correct gemeld worden privé, lees onze regels.
Dit kwestie van misbruik te vermeiden. -
-
Mss test hij iets
-
Zal dan wel iets te maken hebben met wat Schoenzool zei.
-
Of is hij gehacked :O
-
Geen angst, ik was aan het testen of ik met de cookies iets kon forceren om aan crew topic's te komen, maar wat mij betreft is die test mislukt.
Ik kon er niet aan.
Je zou dan al echt een sessie van een moderator moeten stelen... -
Vraag het aan Schoenzool?
-
Of schoenzool heeft pass van moderator of is er 1
-
Heb het al aan schoenzool gevraagd.
Hoe dan ook is het de bedoeling dat bugs verantwoordelijk worden gerapporteerd.
Zowel ik als Stefan zijn momenteel bezig met snel wat te testen, maar als we niet meteen iets kunnen vinden, laten we het voor wat het is. -
of schoenzool is slimmer dan koen?
-
-
Klein vraagje Niels: als Koen of Cp toch zo erg is zoals u zegt.
Waarom verdoet u uw tijd dan hier? Hierbij is toch niemand gebaat. Altijd dat negatief gedoe.
-
En deze ROFL levert Niels 3 banpunten op (wat nog weinig is).
Als je niet constructief kan bijdragen en alleen maar mensen kan uitlachen, moet je hier niet de boel zitten verzieken. -
Komt lars ooit nog terug koen?
-
@joeyB1996, bij mij is bijna hetzelfde gebeurd. Mijn account was gehackt en daardoor waren er veel offtopic reactie's. En daarom willen ze mij nu niet meer terug hebben(dit komt vooral door 1 crew lid). Dit is dus eigenlijk discriminatie, en koen zei laatst, dat iedereen een tweede kans krijgt. Maar dit is dus niet zo!!!
-
Er is een groot verschil tussen discriminatie en wat jij hier zegt.
Slaagt op niet veel hoor.
Discriminatie wordt tegenwoordig voor het minste gebruikt.
Bij de laatste sollicitatie ronde werd normaal niet naar het verleden gekeken.
Hoe dan ook ben ik wel van mening dat als je 1x je account laat hacken, dat er grote kans is dat je dat nogmaals doet.
Sommige mensen gebruiken overal hetzelfde wachtwoord of vullen hun wachtwoorden zomaar op elke site in.
Verder lock ik mijn computer als ik even weg ga, zelfs thuis.Veiligheid voor iedereen is heel belangrijk voor ons, daarom dat we dit soort gedrag niet kunnen goedkeuren.
Heeft dus niets met discriminatie te maken.Lars: als crewlid komt hij vermoedelijk niet terug, als gewoon lid misschien binnen enkele dagen.
-
Hmm ben met een ex-hacker/programmeur aan het kijken.
Maar wij komen niet op koens account niet in crew topics.De site is dus best wel goed beveiligd moet ik zeggen 8-|
Enkel de ban-systeem kunnen we omzeilen, maar dat is geen wonder.
-
Citaat
Zonder dat ik iemand hiermee bedoel, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Mijn e-mail is 1 keer gehackt, en dat overkomt me naar alle waarschijnlijkheid niet nog een keer.
Nog steeds zonder referenties naar personen, maar ik zou niet verbaasd zijn als er straks een redelijk hackertje in slaagt heel CP op zijn gat te doen gaan en er vandoor gaat met de database of zo.Je kunt het op zijn minst nalatigheid noemen.
CitaatAbsoluut niet. Het was ooit mogelijk berichten te posten wanneer je verbannen was (wat ik met trots geïntroduceerd heb), of was je dat alweer vergeten?
Ik ken de code (het is toch wat), en ik weet dat het bansysteem ligt gezegd, ietsjes netter in elkaar gezet had kunnen worden. Daarom is het ook niet zo vreemd dat daar fouten in sluipen, hetzelfde geld overigens ook voor het forum.
Ik kan eerlijk gezegd niet vinden hoe jij het crewtopic hebt kunnen lezen (laat ik op je woord geloven). Zou het waarderen als je het me wilt vertellen, want het is nu namelijk zoeken naar een naald in een hooiberg.
CitaatHmm ben met een ex-hacker/programmeur aan het kijken.
Maar wij komen niet op koens account niet in crew topics.Jan-Hendrik die vorige week heeft leren werken met een computer en sinds gister weet wat een XSS lek is kan een XSS lek op een website vinden die een programmeur die al 10 jaar programmeert niet vind. Je moet op de juiste plek zoeken, enerzijds is dat ervaring, anderzijds geluk.
-
ik denk niet dat lars hier niets mee temaken heeft
zo als lars ook al heeft gezegt is het is gewoon een foutje van lars dat hij nog ingelogd was op CP toen hij iemand op zijn pc liet
een foutje kan gebeuren dat heeft iedereen wel eens
dan kan je je PC wel vergrendelen
maar als jij plotseling weg moet voor een nood geval ofzo dan denk je daar niet aanik lees heel veel in dit topic dat K.Rens (koen) alles zo praat dat het niet aan hem kan liggen of aan CP of fouten in de source van CP kan liggen en dat het eigenlijk aan iets of iemand anders ligt
en dat K.Rens (koen) zo praat en atwoord geeft op leden van CP dat hij overal iets van weet .maar soms niet eens weet wat hij doet of moet doen
ik heb ook gelezen dat er word gewerkt aan CP 4.3 mischien dat het daar ook iets mee temaken kan hebben
Groeten Terr0r
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!