crew gezocht!

• Hoi,
    Morgen is het zover, Gangster.nu word gelanceerd. Gangster.nu is een website zoals mafiosi, nu kunnen we een website natuurlijk niet alleen runnen gezien we meer dan 1000 leden in de eerste week verwachten.
    Dus op dit moment zoeken we 2 á 3 moderators die ons hierbij kunnen helpen.

Is dit iets voor jou en voldoe je aan de onderstaande eisen, stuur dan een pb of plaats hieronder een reactie:
    - Minimaal 1 uur per dag online
    - Spreekt goed ABN
    - Kan zich aan de regels houden en is betrouwbaar
    - Kan goed oordelen over iets wat wel of niet kan

Mvg,
    Robin C en TJ Godee
    Toestemming van Xreativ (MJorritsma)

Edit van Xreativ:
    Bevestiging toestemming.

• "De uitgebreidste en veiligste game van de eeuw!
    Die wil jij toch ook spelen?"
    Is dit wel ABN dan? Is een nogal kromme zin als je het mij vraagt daarnaast wat bepaald dat jouw spel het veiligst is, of betaal een groot bedrag voor wie kan inbreken in jouw website dan voel ik me misschien wel aangesproken.

Wat staat er verder tegenover, wat geef jij de moderators hiervoor terug?

• Citaat van sysrq

wat jij zegt is egt totaal onzin...
    hoezo moet er overal een vergoeding voor zijn... dat slaat egt nergens op.. damzz

het spel is net nieuw hoe weet hij als die ook egt groot word en er mee verdient... reageer gewoon nooit meer als je voor elke ding geld wilt tjapss dat is egtt superrrrr irritantttt.. damz.

De wereld is nou eenmaal niet gratis, een tv kan je ook niet gratis krijgen omdat zoveel mensen hem al betalen.

Beveiliging testen kost nou eenmaal tijd en zal dus ook geld kosten.

Moderatoren hoeven niet altijd geld, je kan ook iets anders ervoor terug geven, ooit aan gedacht?

Robin
    Heb je per PB misschien een voorbeeld van je website zodat er beetje kijk is op de functie ?

• @Suprior, SSL versleuteld de connectie naar de server, dus wachtwoorden worden veilig doorgesluisd. Verder is het een unieke source vanaf 0 gebouwd en compleet bugvrij.
    Niels, sorry hoor. maar van jou heb ik de afgelopen maand geen nuttige reactie gezien.

• Robin
    Dat houd de rest niet tegen hoor, Google nou eens op gevaren die je nog te wachten staat.

Unieke source zegt niks, elke programmeur maakt fouten en ziet dat vaak over het hoofd.
    Dus dat hij vanaf 0 geschreven is geweldig, maar verteld niks over bug vrij.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!