Geld Overschrijven

• Heeft iemand een script voor mij waarbij je geld naar een andere speler kan overschrijven?
    Of kan iemand dit maken?
    Ik heb er geld voor over.
    graag aangepast voor de banditi source.

Uitleg:
    Het script zorgt ervoor dat de speler geld kan overschrijven naar een andere speler, voor bijvoorbeeld huurmoorden.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Oke, wat is dit nou weer voor een onzinreactie.
    De basis ken ik al.
    Ik zoek een script, en ik ben bereid er geld voor uit te geven, ik vraag geen hulp.

• Aanpaasen lukt u wel veroinderstel ik, u kent de basis ;)

• Ik zoek ook nog een script waarmee je winkels kan afpersen, dat je daar elk uur inkomsten van krijgt, maar dat die ook verovert kunnen worden.
    Zodat er een soort territorium oorlog ontstaan, met kaart.
    En dat je in een familie moet zitten om dit te doen, met bellasting, bijvoorbeeld lid, 40 procent, scapotto 30 procent, consigliere 10 procen, en don 5 procent.

• Citaat van vandijk

Oke, wat is dit nou weer voor een onzinreactie.
    De basis ken ik al.
    Ik zoek een script, en ik ben bereid er geld voor uit te geven, ik vraag geen hulp.

[offtopic]Hoezo onzin reactie?[/offtopic]

Citaat

Het script zorgt ervoor dat de speler geld kan overschrijven naar een andere speler, voor bijvoorbeeld huurmoorden.

Wat jij wilt is dus 2 input veldjes, 1 voor de andere speler, en 1 voor het aantal, wanneer je op een button drukt word een query uitgevoerd die het geld update.

[offtopic]Als je de basis kan moet je dit op zen minst kunnen maken, of toch een beetje moeite doen.

Maarja ...[/offtopic]

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Citaat van Robin

Hoi,
    Stuur mij maar een pb met wat je precies wil, maak ik wel een mooi prijsje

Hehe, eindelijk iemand die het serieus neemt, bedankt, ik zal je contacteren.
    Bedankt.

• Topic opgeschoond vanaf nu alleen ontopic anders volgen er de nodige stappen!

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!