Own game register

  • beste,


    ik heb een vraag, ik zit al heel lang met het idee een soort van mijnmaffia te maken, behalven de mijn maffia van nu is gaar, te veel opties en gewoon te standaart, ik vroeg me nu af, hoe je zoiets maakt... ik kan er namelijk niet opkomen, dat je je aanmeld op een hoofd site, en dan later ergens anders je spel hebt en jij zelf ook leden kan fixen, zou graag allen wat richtlijnen willen weten, verder de scripting enzo dat doe ik allemaal zelf dus dat is goed...


    iemand die wat weet.?


    :cheer:

    Project DownTownMafia.nl 45%


    [offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je hebt jezelf 5/5 gegeven voor zowel PHP als MySQL. En dan kan je dit niet? Hmm... Persoonlijk zou ik ze in heroverweging nemen.


    Ik weet niet precies hoe hun opzet is; maar het lijkt me dat ze werken met een database met prefixes (bijv. *prefix*_tabel). Prefix is dan bijvoorbeeld een verkorte naam voor het spel. Dit is dan globaal vastgelegd per spel.


    Een andere mogelijkheid is om automatisch databases aan te maken, maar dit vergt meer configuratie, en het automatisch aanmaken van databases is niet overal mogelijk

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!