Beste leden,
Ik wil er terug aan beginnen. Ik zoek een mafia source. Alles mag aangeboden worden. Ruim budget beschikbaar
Beste leden,
Ik wil er terug aan beginnen. Ik zoek een mafia source. Alles mag aangeboden worden. Ruim budget beschikbaar
Beste,
Wat voor voorkeuren mag het zijn? Of wat zijn bepaalde verwachtingen waar de source zich aan moet voldoen?
Banditi & Criminas staat nog steeds te koop
Beste,
Wat voor voorkeuren mag het zijn? Of wat zijn bepaalde verwachtingen waar de source zich aan moet voldoen?
bied maar aan
Banditi & Criminas staat nog steeds te koop
deze zijn nog niet klaar dacht ik?
Beetje jammer dat je nog steeds niet even terug gereageerd hebt ook al heb je geen interesse meer
Op wat?
Beetje jammer dat je nog steeds niet even terug gereageerd hebt ook al heb je geen interesse meer
op wat?
deze zijn nog niet klaar dacht ik?
Jawel, er zullen ongetwijfeld nog wel wat kinderziektes in zitten, maar die heb jij er zo uit
Jawel, er zullen ongetwijfeld nog wel wat kinderziektes in zitten, maar die heb jij er zo uit
pm maar meer info
Hetgeen van Frenzo is mij net iets te duur. Budget is xxx med, indien iemand iets heeft.
Bump, steeds op zoek
bouw verder op het ciminals blue revamped, dat is momenteel de beste gratis source die er is. Kost je niks als alleen tijd!
Is niet iets waar ik naar op zoek ben
Is niet iets waar ik naar op zoek ben
Wees dan wat meer mondiger, en zeg wat je nou wel zoekt. Hier kan niemand wat mee!
Wees dan wat meer mondiger, en zeg wat je nou wel zoekt. Hier kan niemand wat mee!
mondiger? Als er xxx budget is, verwacht ik heen gratis stuff. Moet iets zijn dat niet iedereen heeft.
mondiger? Als er xxx budget is, verwacht ik heen gratis stuff. Moet iets zijn dat niet iedereen heeft.
Zoals?
Er zijn niet echt bepaald nog unieke opties, banditi is ook niks meer tegenwoordig als een standaard maffia game....
Daarbij als je echt iets unieks wil denk ik dat je zelf aan de slag zult moeten, in ieder geval met dingen bedenken! En het misschien voor je laten maken.
Ik verwacht niet iets unieks, maar dertiger dat hier te koop komt.
Mensen die een site runnen en bv willen verkopen voor 500 kunnen mij dit laten weten. Er zullen er wel zijn, lets see
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!