Posts by RJ Webdesign

    Ik sluit me volledig aan bij Servertjee, download een maffiagame of pak eentje van jezelf die op dit moment goed draait zoals je zelf al aangeeft..


    Bouw alles om, is kwestie van tekst aanpassen, foto's en dergelijke.. functies eventueel omzetten/aanpassen en noem maar op..


    Scheelt ook heel wat geld dan.

    "in de laste twee jaar heb ik vijf maffia games neer gezet en die lopen goed en dat is niet door jou gekomen laat dat wel even goed duidelijk zijn."


    Met alle respect maar dan zou je inmiddels ook al wat meer moeten weten wat betreft het scripten en dergelijke? Ik bedoel als je zoals je zegt vijf maffia games hebt draaien dan moet je inmiddels meer dan genoeg ervaring hebben om een script te kunnen aanpassen en de plaatjes en dergelijke te veranderen?

    Met alle respect maar hoe wilt u dit allemaal realiseren? Ik bedoel, het kost heel wat werk, niemand werkt tegenwoordig nog 'gratis', het gaat gewoon heel wat uren kosten maar uw dochter van 10 (?) die wilt het gaan betalen? Of u moet al veel zakgeld geven of het gaat niets worden vrees ik...

    Hierbij bieden we aan: Forzahorizon.nl (domein loopt tot 15-09-2021)


    De website is opgezet met de reden omdat het een goedlopend spel is en mensen dan ook wachten op Forza 5 straks, daarom is de naam ook neutraal opgezet met forzahorizon en geen versie erbij, men kan er dus alle kanten mee op!


    De website is volledig opgezet in Wordpress en dus ideaal in gebruik.


    Op de website zijn onder andere te vinden:


    - Nieuwsberichten (alle nieuwsberichten over de game)
    - Tips
    - Een complete auto lijst van de auto's die in de game te vinden zijn
    - Barn Finds
    - Portfolio (waar men foto's kan plaatsen van zijn/haar eigen auto's of dergelijke
    - Contact pagina


    De site steekt duidelijk en overzichtelijk in elkaar, we melden dan ook gelijk dat de website wat ons betreft niet verplicht weg hoeft, we vragen 250 euro voor deze site, een klein beetje onderhandelen is nog mogelijk maar men hoeft niet met onzin vragen/biedingen te komen.


    PS: We houden niks meer vast.


    Bezoekers afgelopen 7 dagen:


    klik


    Kleine overzicht van de zoekopdrachten (afgelopen 7 dagen)


    klik

    Zou je misschien een stuk of 3 voorbeelden hier kunnen zetten van fouten? Dan kunnen we misschien al snel zien wat er is of misschien wat duidelijkheid verschaffen.


    Dan de volgende vraag, host je het thuis of wel op een server online?

    Feedback:


    1) Valt gelijk op: geen titel(s) in balk
    2) De website zelf vind ik persoonlijk niet echt helemaal geweldig eruit zien, (vooral de home/index oogt nogal druk)


    3) Wat is er gebeurd met je logo? Die ziet er eigenlijk niet uit, vooral wanneer je de PNG zelf opent, dan kun je wel al zien wat er misgaat.


    4) "Op advertentieruil.be kan u zich niet registeren. Advertentieruil is een banner exchange website. De persoonlijke informatie die wordt opgeslagen is
    – naam, adres, email, wachtwoord" Er kan toch zeker wel geregistreerd worden? Men moet namelijk registeren en inloggen. Ook het stukje na "die wordt opgeslagen is" daar gaat iets niet goed.


    5) Persoonlijk zal ik de header aanpassen wanneer tabje 'active' is, kleuren vallen beetje raar in elkaar.

    Inderdaad respect dan voor je vriendin die kan helpen, wat dan inderdaad wel minder is is wat Jesse ook al aangeeft, juist wanneer je klanten wil trekken zal je toch zeggen dat men het aardig wat voor elkaar heeft of juist gewoon een standaard import file van het een of ander.. Beetje raar maar ja..

    Tot zover ik weet is het inderdaad ook niet mogelijk om het verder naar elkaar te koppelen dan buiten RAID om, echter heeft RAID in dit geval ook geen nut aangezien je naast een 2TB HDD maar een 120GB SSD hebt.

    Niks grijpt in op bestanden van GTA of iets dergelijks, je hoeft ook niets te injecteren, je beschadigd hier geen bestanden mee.


    We doelen meer op 'legaal' met dat het software legaal verkregen is 'betaalde software' en geen gekraakte gedownloade (illegale) software wat vol zit met virussen troep bijvoorbeeld.



    En tja, EULA of geen EULA, dat ligt aan wat men zelf wilt toch? Laten we eerlijk zijn, je hebt vast ook wel ooit eens een trainer, injector, cheats, mods of iets gebruikt voor een spel ;)

    Statistieken van?


    En ja, dat is geen probleem, dat staat ook op de site, dit doen we met betaalde software, zo maken we de accounts modded.


    Natuurlijk ga ik hier nog niet bekend maken openbaar via wat we dat precies doen :) Dat zal gebeuren bij overdracht.

    Hierbij bieden we aan:


    GtaCheatZ.nl, uiteraard zegt de naam al genoeg, we hebben trouwens expres deze naam toen aangeschaft zonder een versie erin bijvoorbeeld GtaVcheatz zodat de site uiteindelijk ook gebruikt kan worden voor andere versies van GTA, stel je voor dat GTA 6 ergens ooit uitkomt, dan zit je niet gebonden aan een andere versie :) Goed voor de statistieken van de site dus ;)


    Domein loopt tot 06-09-2021 (Versio)


    Modded software vertellen we waar je die kunt halen (legaal uiteraard) er zijn hier al 7 aankopen op geweest in de tijd dat de site online staat (gaat best redelijk lijkt ons dan ook)


    De website mag weg voor 150 euro, een goed tegenbod mag ook maar dit bedrag is er zo uit te halen doormiddel van pakketten te verkopen en/of advertenties erop te laten draaien door bijvoorbeeld Adsense, zelf laten we de site niet keuren aangezien we dat niet nodig vinden bij deze site en mensen eigenlijk niet willen laten doorsturen vanaf de site naar iets anders.