Het is toch allemaal niet zo zwart-wit als hier wordt voorgesteld denk ik.
Als wat @Luc in een ander draadje zegt klopt, dan mag je niet zomaar allerlei dingen roepen, ook al heb je slechte ervaringen met @Ferhat.Remory. Als je/er aangifte hebt/is gedaan of als er een veroordeling is wordt dit misschien anders.
Dan, hoe heb je afspraken vastgelegd en hoe vaak heb je zaken met hem gedaan? Als dit allemaal mondeling is, dan hangen hier blijkbaar ook allemaal regels aan vast.
Het kan dus prima zijn dat je daadwerkelijk benadeeld bent, maar zonder enige "bewijslast" kunnen wij je niet helpen en daarnaast is deze site waarschijnlijk ook niet de juiste plek hiervoor.
Beschouw het eens vanuit het perspectief van deze site. Je bent hier op hun "turf" een conflict aan het uitvechten. Is dit echt de juiste plaats voor zoiets? Je plaatst de moderators op deze manier voor een blok want ze kunnen moeilijk partij kiezen voor iemand omdat ze simpelweg niet weten wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Het feit dat @Ferhat.Remory zich hier ogenschijnlijk niet meer vertoont spreekt misschien niet in zijn voordeel, maar aan de andere kant kan ik mij best voorstellen dat hij gewoon geen zin heeft om mee te gaan in deze potentiële "flauwekul".
Jammer dat je je zo voelt/dat het zo is gelopen, maar deze site kan hier verder weinig aan doen denk ik. Wat dat betreft wordt misschien de verkeerde partij gestraft door deze actie?