Homepage aanpassingen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Homepage aanpassingen

Beste leden/bezoekers,

We hebben sinds enkele dagen een "aangepaste" homepage.

In plaats van onze nieuwsberichten enkel te laten verschijnen en de recente activiteiten in het kort, hebben we dit verandert in de recente activiteiten en de nieuwste topics.

Zo kan je door naar onze website te surfen al 3 topics in het kort lezen die recent zijn toegevoegd.

We zijn er nog mee bezig, maar dit zijn de aanpassingen die tot nu toe gedaan zijn.
      Heb je zelf nog opmerkingen of tips? Gebruik onze Enquête of laat in dit topic een bericht achter.

Naast dit willen we nogmaals benadrukken dat iedereen zijn bedrijfsgegevens kan plaatsen op zijn profiel. De VIP leden kunnen dit laten controleren door onze teamleden. Dit om uw bedrijf te promoten.

Alvast bedankt,
      Het ICTscripters Team

The post was edited 2 times, last by Aaron ().

• Ik ben er ook niet echt kapot van. Het is een beetje dubbelop nu, je hebt recente activiteiten en daaronder nog eens de laatste topics. Van mij hoeft dat niet, alleen nieuws wat door het team van ICTS wordt geplaatst zou hier moeten staan. Maar dat is mijn mening, misschien zijn er anderen die het wel fijn vinden.

AarClay wrote:

Opmerkelijke is zelfs dat een developer hierboven aangeeft dat het ook ruk is? Eh......
      Hoezo is dat opmerkelijk?
      We zitten hier op ICT scripters, dan denk ik bij mezelf dat merendeel hier developer is of iets in die branche.
      Eigenaar Blom Development
      Web Developer
      HTML • CSS • PHP • SQL • JavaScript • jQuery • AngularJS • Node.JS • Java • Android • C# • .NET • Swift • PhoneGap • Cordova • Ionic
    • ThomasBlom wrote:

Ik ben er ook niet echt kapot van. Het is een beetje dubbelop nu, je hebt recente activiteiten en daaronder nog eens de laatste topics. Van mij hoeft dat niet, alleen nieuws wat door het team van ICTS wordt geplaatst zou hier moeten staan. Maar dat is mijn mening, misschien zijn er anderen die het wel fijn vinden.

AarClay wrote:

Opmerkelijke is zelfs dat een developer hierboven aangeeft dat het ook ruk is? Eh......
      Hoezo is dat opmerkelijk?We zitten hier op ICT scripters, dan denk ik bij mezelf dat merendeel hier developer is of iets in die branche.
      Hij heeft een crew-tagje met Developer...
      Kijk maar eens goed, of zijn die tagjes door iedereen te bedenken soms? :?
    • AarClay wrote:

ThomasBlom wrote:

Ik ben er ook niet echt kapot van. Het is een beetje dubbelop nu, je hebt recente activiteiten en daaronder nog eens de laatste topics. Van mij hoeft dat niet, alleen nieuws wat door het team van ICTS wordt geplaatst zou hier moeten staan. Maar dat is mijn mening, misschien zijn er anderen die het wel fijn vinden.

AarClay wrote:

Hoezo is dat opmerkelijk?We zitten hier op ICT scripters, dan denk ik bij mezelf dat merendeel hier developer is of iets in die branche.
      Hij heeft een crew-tagje met Developer...Kijk maar eens goed, of zijn die tagjes door iedereen te bedenken soms? :?
      Die zijn inderdaad door iedereen zelf aan te maken;) Ferhat is geen onderdeel van het ICTs team