Tijd van illegale games voorbij?!

  • De tijd van de illegale games is bijna voorbij, de afgelopen jaren is de software die games beschermt daarvoor al steeds beter en sterker geworden en ook de games die de afgelopen tijd uitkwamen zijn steeds beter beveiligd. De software die games beschermt heet Denuvo. Deze software is de afgelopen tijd toegepast op Just Cause 3 en FIFA 16 en beide games zijn nog niet gekraakt en dus ook nog niet illegaal te spelen. De hackers die dit proberen verwachten wel op ten duur de games ten kraken maar verwachten dat de nieuwere versies van Denuvo veel sterker zullen zijn waardoor die niet meer te kraken of bijna niet te kraken zullen zijn.


    Ik ben zelf wel benieuwd wat dit gaat brengen voor de toekomst, ook wat betreft qua muziek, software en films/series. Ook daar gaat op ten duur de beveiliging van omhoog. Hoe lang duurt het nog voor we dat niet meer kunnen downloaden. Een goeie ontwikkeling vind ik persoonlijk. Beter voor de makers van de games, software, etc. Wil je een game spelen, of serie kijken, betaal er gewoon voor. Mits er een goed platform voor is, zoals Steam voor games, voor series/films kijken is er nog niet echt een goed platform, helaas. Qua software en muziek heb ik geen idee hoe het qua platformen zit.


    Bron: Nu.nl: http://www.nu.nl/games/4193417…mes-binnen-twee-jaar.html

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

    Bewerkt één keer, laatst door T.Nijborg ().

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • EUhm. Lees je even de eerste zin mee 'Binnen twee jaar zullen er geen illegale games meer te spelen zijn, denkt de oprichter van een groot gamepiraterij-forum.'.
    Tevens kan ik otch nog games op een PS3 dat jailbreak heeft ook gewoon games bespelen (ook de nieuwste)..

  • EUhm. Lees je even de eerste zin mee 'Binnen twee jaar zullen er geen illegale games meer te spelen zijn, denkt de oprichter van een groot gamepiraterij-forum.'.
    Tevens kan ik otch nog games op een PS3 dat jailbreak heeft ook gewoon games bespelen (ook de nieuwste)..


    Er staat expres een vraag teken in de titel, en ik zeg in het bericht niet direct dat het niet meer mogelijk is.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Ehm Ik doe de game development opleiding en daar wordt helemaal niets over de beveiliging van games uitgelegd, mag je allemaal lekker zelf uitzoeken als je daar geïnteresseerd in bent <_<" Dus AAA games, sure die hebben genoeg te besteden om de beste mensen er tussen uit te zoeken om de beveiliging te regelen. Maar de rest zal voor nog een hele lang tijd netzo onveilig blijven zoals het nu is. Al zijn die AAA games ook niet 100% veilig natuurlijk maar ze worden er wel steeds beter in om het dus steeds moeilijker te maken en daardoor kost het natuurlijk steeds meer en meer tijd voor de crackers, cheaters en dergelijke.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!