probleem bewerken basic login script

  • Ugh, lees ook het commentaar bij dat script (het loginscript van @Frenzo.Brouwer) eens, het is (met cookies) nogal onveilig. Wat er aan HTML uitgespuugd wordt levert ook geen geldige HTML documenten op. Dat script leent zich ook niet bepaald voor uitbreiding.


    In een poging van mij om van dat script alsnog iets te maken heb ik besloten om een nieuw loginsysteem te maken, maar dan wel goed :). Het is in principe een afgeslankte variant van een framework/CMS wat ik bij wijze van oefening aan het schrijven ben.


    Als hier (bredere) interesse in is kan ik deze hier wel plaatsen. Alhoewel het systeem redelijk complex is, is het vervolgens wel redelijk eenvoudig om deze uit te breiden met eigen functionaliteit, maar dit is nu niet bepaald beginnersmateriaal.

    oke naja ben miss nog een noob maar ben wel benieuwd haha

  • Geïnteresseerden kunnen hier het mini-frameworkje downloaden. Wellicht maak ik hier ook nog een download met wat meer uitleg van op deze site.


    EDIT: volg de instructies in de readme.php (dit bestand kun je rechtstreeks aanroepen)


    EDIT: ik houd de downloads natuurlijk ook stiekem in de gaten he :)

    heb hem gedownload ga hem zeker testen :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!