rechter menu verplaatst

  • Hallo
    ik ben bezig met me website en ik wil mijn login systeem plaatsen alleen zodra ik dat doe dan verplaatst mijn rechter menu
    hier een screen als voorbeeld


    bedankt alvast voor de hulp


    zie de code hieronder


    * het is het inlogsysteem van banditi en een gratis layout van het internet*


  • Om te beginnen:


    Gekopieerd uit de ene open source en in de ander plakken is nooit een goed idee. (sowieso ben ik niet
    zo van de opensources en kopiëren, maar iedereen moet ergens beginnen.)

    Zoals al aangegeven worden een aantal divs en tables niet afgesloten waardoor dit probleem ontstaat.


    De eerste div kan ik bijvoorbeeld de sluitingstag al niet van terug vinden?

    Code
    <div id="templatemo_wrapper_outer">


    Hopende je hierbij genoeg te hebben geïnformeerd, ga dus naar als alle divs en tables wel gesloten worden;)


    Offtopic: Wanneer je verder gevorderd bent in het programmeren zal ik overigens er ook eens over
    na gaan denken je html en php gescheiden te maken, hierdoor krijg jezelf al veel meer overzicht.


    Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

    Bewerkt één keer, laatst door R.Jipping ().

  • het mag je opmaak probleem hebben oopgelost. Maar het lost qua beveiliging niks op.


    Waarom doe je niks met de gegeven informatie van het sluiten van divs en tables?


    Probeer wat met de gegeven oplossingen te doen je zal zien dat je hierdoor alleen maar goede ervaring op doet in het programmeer werk.


    Groetjes
    Rick

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!