Mollie module

  • Hallo iedereen!


    Ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een website voor mijn moeder haar bedrijf. Voor een bepaald onderdeel wil ze dat gebruikers kunnen betalen met bancontact.


    Ik heb besloten om voor Mollie BV te gaan, echter begrijp ik hun systeem nog niet goed. De meeste zullen mij met het antwoord: "Lees de documentatie bij de API" dienen, maar dat brengt niet veel duidelijkheid.


    Indien iemand tijd heeft en me dit zou willen uitleggen dan zou dat zeer welkom zijn!
    Het is misschien leuk als er dan later een TUT over geschreven wordt.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waar loop je precies vast?
    Via Mollie beheer kun je de gewenste betaalmogelijkheden selecteren, het is niet nodig om per mogelijkheid de website erop aan te passen.


    Als Mollie met je eigen API key online staat, is het eigenlijk al zo goed als af. Welke taal gebruik je?


    *Edit: dom, je post het in PHP/SQL :P

  • Wanneer ik dit download dan krijg ik een mapje met het volgende:

    Wat moet ik hiermee precies doen? Als ik naar examples kijk dan staan er veel bestanden.
    Open ik deze in de browser dan kan ik een test betalingen doen, maar moet ik dus gewoon de bestanden vanuit examples gebruiken voor een payment?
    En dus hierin alles gaan aanpassen.


    Of hoe zit het nou precies?

  • In de src map zit één map die Mollie heet. Deze heb je nodig, hier moet je niks aanpassen.


    Vervolgens kun je de volgende code gebruiken voor het maken van een betaling:

    Bron: Mollie



    Ik hoop dat het hiermee al wat duidelijker wordt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!