Hulp bij Webdesign

  • Beste leden van ICTScripters,


    Al 3 jaar ben ik rustig bezig geweest met HTML en CSS en PHP. Ik weet dat ik nog een beginner ben, maar mijn doel is om wel een geavanceerde webdesigner te worden.


    Ik heb vanaf het begin van de zomervakantie wat jQuery en Javascript geleerd. Maar wat ik zoek zijn tips.
    Tips van jullie.


    Hierbij heb ik 2 voorbeelden, mijn webportfolio en een webhost layout:


    http://www.SteveDesigns.nl
    http://stevedesigns.nl/images/Naamloos.png


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nog maar als , ik ben pas een beginner en geen pro. Ik heb alleen wat tips nodig om de goeie richting in te gaan.


    Thanks,,
    Steven

  • - Je website
    Ik zie sommige teksten niet helemaal netjes staan, als voorbeeld "tuurlijk kan dat." (contact), kan je beter doen als "Natuurlijk kan dat."
    Zou je teksten even doorlopen voor de zekerheid zodat het wat netter overkomt.


    - Hosting design
    Persoonlijk niet mijn smaak, hou rekening met niet teveel shadow gebruiken, dit oogt helemaal niet mooi als je dit niet correct gebruikt.

  • M.Martens Javascript onderaan zetten versnelt minimaal de laadtijd beter is de code te optimaliseren.


    Ik vind op de main site de pijlen raar en de achtergrond komt teveel naar voren.


    2e layout ziet er leuk uit maar simpel ook de soort zoekbox die groen is in de banner vind ik vervelend alsook de 2 euro tekst.

  • Als het het hebben over webdesign, hebben we het over een concept maken en realiseren, iets wat ik eigenlijk mis... Al kan je nog zo goed vormgeven of programmeren, zonder concept heb je eigenlijk al 65% van je boodschap weggegooid.


    Verder zou echt naar je teksten gaan kijken bij het eerste wat ik al zag zou ik al afhaken... ("Hoi, ik ben een beginnende webdeveloper.")
    En je laadtijd is traag doordat je 17 bestanden hebt die je niet gebruikt of verkeerd inlaad en dan word 17 x ~50ms veel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!