Partner Gezocht

  • Beste,


    Voor mijn nieuwe project ben ik op zoek naar een partner. Dit omdat ik de website niet alleen kan maken, en het een behoorlijk groot project is. In eerste instantie wilde w ik het geheim houden, maar om nou iedereen een privebericht met informatie te sturen is ook niks.


    ik zal me eerst even zelf voorstellen. Ik ben Alex Ruter, en ik ben 19 jaar;) Ik woon momenteel in Rotterdam met mijn vriendin & Dochtertje. Ik zelf heb op dit moment geen werk, en probeer snel een baan te zoeken (Dat ik dit vertel lees u verder in het topic).


    Wat wordt het?
    Heet wordt een community, download, upload, forum site sowieso. waarbij vele uitgebreide functies beschikbaar zijn.


    Wie zoek ik?
    Ik ben op zoek naar een partner die veel tot goede ervaring heeft met het volgende: PHP, MySQL, HTML/Xhtml, CSS.


    Sponsors:
    Natuurlijk zijn sponsors ook welkom, we hebben sowieso nog ene geheel nieuw design nodig. En alles wat verder door een sponsor gemaakt/ontworpen kan worden is mooi mee genomen;)


    Overzicht:


    - Een compleet nieuw design
    - Scripts
    - Banners
    - Logo


    Wat is het project?
    Het project heeft vele onderdelen. Het wordt een groot project waarbij er zeker ongeveer 1 jaar aan gewerkt word. Tussentijds zal er een groot deel al online gezet worden, om inkomsten te generen en om betalingen richting designers/sponsors/scripters te kunnen geven.


    Het project zal bestaan uit de volgende onderdelen.


    - Lid maatschappen
    Hierbij kan je denken aan een VIP lidmaatschap, of meer upload ruimte. Of voor bij exclusiever download bestanden te komen.


    - Uploaden
    Mensen kunnen door een bepaald bedrag per maand, een stuk ruimte op de server krijgen, waar ze uitgebreid hun eigen bestanden kunnen uploaden. En in een gedetailleerd en mooi overzicht kunnen kijken, van wat zij hebben geüpload. tevens kunnen ze ook dingen verwijderen.


    - Backup
    Je kan natuurlijk van je bestanden een backup maken. Die dan op de server bewaard wordt, zo zal je altijd ene backup kunnen ophalen. en je bestanden weer terug kunnen halen. Natuurlijk zitten hier wel kosten aan verbonden. Maar dit zal in een lidmaatschap abbonement verwerkt zijn.


    - Downloads
    Er kunnen gratis downloads worden toegevoegd maar ook betaalde. We willen een systeem gaan integreren waarbij mensen hun eigen downloads voor ene bedrag kunnen toevoegen. Deze kunnen dan weer gedownload worden door mensen voor de prijs die jij zelf rekent.


    - Forum
    Ook komt er een zeer uitgebreid forum op, waarbij mensen vragen kunnen stellen. Mensen kunnen zoeken voor hulp. Of alle overige dingen die hij/zij nodig hebben.


    - Live Help Systeem
    Door middel van een "Live Help Systeem" willen wij onze klanten/bezoekers zo optimaal kunnen informeren over de werkzaamheden/functies die onze website en of crew bevatten.


    - Profiel
    Ook willen wij ervoor zorgen dat er een zeer uitgebreid profiel op komt, met een bedrijfs profiel die geverifieerd wordt aan de hand van het KvK nummer. Je kan dus een persoonlijk profiel, en een bedrijfs profiel tegelijkertijd aanmaken. Er wordt voor ieder profiel en ieder veld aangemaakt voor wie dit zichtbaar is. Ook krijg je een vrienden lijst erbij, en een bedrijfsrelaties lijst. waarbij jij bedrijven aan je account kan toevoegen, indien je met hun samenwerkt of een goeie band mee hebt.


    - Priveberichten
    Zoals gewoonlijk zit er ook een priveberichten systeem in. deze wordt zodanig geoptimaliseerd dat deze goed en snel te gebruiken is met een scheldwoorden filter en vele emoticons. Tevens kan je door een bepaald bedrag te bepalen per maand, de grootte van je inbox kunnen wijzigen.


    Overige Informatie:
    Dit is tot zover ik even vrij geef. en dit is ook wat er dus als eerste online gaat komen. Om dus onze inkomsten te generen. Dit project zal groot en lang duren. En de persoon die als partner wilt meewerken zal dan ook zeer te vertrouwen moeten zijn. Alles wat gedaan wordt wordt overlegd via msn, tevens wordt er per week 2x gebeld naar elkaar (Wie belt maakt niet uit), om het contact goed te houden.


    Partner:
    De partner dient minstens 16 jaar te zijn, en dient dus verstand te hebben van zoals boven in het topic is aangegeven. Tevens dient de partner bereid te zijn eventueel investeringen te doen in een design of iets dergelijks indien er geen sponsors zich melden.


    Wat doe ik:
    Aller eerst ga ik ervoor zorgen dat de realtie tussen de partner en mij goed is, en dat wij het goed met elkaar kunnen vinden. daarna zal er flink worden begonnen aan het scripten. Ik zal hier ook vooral aan meedoen, ondertussen ga ik sponsor aanvragen behandelen, of kijken of ik sponsors kan krijgen. Zo niet, ga ik uitzoeken welk design bedrijf onze lay-out kan maken. tevens ga ik zoeken naar meerdere optie's die er eventueel nog in moeten. Ook ga ik ervoor zorgen dat de partner optimaal zijn werk doet, en dat hij zich vrij en rustig en goed voelt. Zodat hij zich niet gedwongen voelt, maar dit ook met plezier doet. tevens wordt er gekeken als de website online is wat de inkomsten zijn, zo zal ik ook af en toe een uitje organiseren. Doormiddel van iets te gaan eten met gelijktijdig een werkoverleg of een dagje pretpark om er even tussen uit te gaan;).


    Hoe kan ik mij als partner aanmelden:
    Probeer in een reactie zoveel mogelijk over jezelf te vertellen, en welke kennissen jij bevat. Probeer ook te vertellen wat je motivatie is binnen het project en wat jij verwacht van jezelf en zowel van mij.


    Wanneer is de selectie:
    Zodra mensen zich aanmelden zal er direct worden gekeken naar hoe diegene zicht vertoont en hoe hij het vindt om aan dit project te werken, en wat zijn motivatie is. Zijn kennis wordt ook naar gekeken.


    Hoe kan ik mij als sponsor aanmelden?
    Je kan je als sponsor aanmelden door in een privebericht naar mij te sturen, waarom jij ons wilt sponsoren en wat jij voor ons kan sponsoren. Vergoedingen enz worden besproken nadat er is verteld wat jij wilt bespreken. Dit omdat iedere sponsoring verschillend kan zijn. En wij dus rekening ermee dienen te houden van wat wij terug kunnen geven/bieden.


    Belangrijke informatie:
    - Alleen reageren indien je interesse hebt!
    - Lees het topic eerst goed door, voordat je reageert anders heb ik er helaas niks aan
    - Vragen stellen via privebericht
    - Verdiensten zijn er ook voor de partner, dit komt dus uit de inkomsten van de website.


    Verwachting:
    Omdat dit een groot project is en ik nog meerdere ideeën heb die ik nog niet wilt delen voordat dit af is, zijn de verwachtingen tot nu toe heel hoog. Ik verwacht zekerste weten wel dat als wij online komen zo gemiddeld rond de 1000 tot 2000 unieke bezoekers kunnen verwachten per maand. Tevens door de lidmaatschappen die zeer goedkoop zullen worden. Zijn er ook alleen maar actieve leden, waardoor er dus meer activiteit op de website is. Daarnaast wil ik ervoor gaan zorgen. Dat als alles goed gaat en loopt. Dat dit wordt omgezet in een bedrijf met een gewoon normaal salaris.


    Contactinformatie:
    Vanwege de regels op Criminalspoint, kan ik helaas geen contact gegevens tonen in dit topic. Deze zijn op te vragen per privebericht.


    Graag hoor ik van jullie!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter


    Typfouten etc voorbehouden!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!