Online Mafia Script [Uniek] Te Koop

  • Beste,


    Hierbij verkoop ik mijn online maffia spel. Dit spel bestaat al verschillende jaren. Met ooit een piek van 140 leden (actief), en 100 leden die af en toe kwamen. en een totaal van meer den 1000 leden in de database.
    Momenteel staat deze teller op 148, waarvan +/- 50 actief van zijn (laatste 24 uur).


    Ik kocht de site over van iemand die er geen tijd meer voor had. Ik bedacht zelf unieke scripts, en lier er hier en daar wat aan sleutelen en enkele scripts maken.
    Ik heb er tijd in gestoken. Maar geen tijd meer mist het werk. Ik heb er zelf meer dan 1000 euro in gepompt.


    Het spel draait nu even niet goed, dit omdat ik gemeld heb dat ik vertrek als eigenaar. Een nieuwe eigenaar blaast leven in het spel. En de winst kan oplopen tot meer dan 1000 euro.
    Afgelopen 3 jaar is er 12.000 euro mee verdiend.


    Betaalsystemen verwerkt in de site:
    TargetPay
    Mollie
    PayPal


    Mogelijkheden van betalen via de site:
    Telefoon (TargetPay)
    SMS (Mollie)
    PaySafeCard (TargetPay)
    iDeal (TargetPay) (Enkel indien je een nederlander bent of bedrijf in Belgie hebt)
    Mr.Cash (TargetPay) (Enkel indien je een nederlander bent of bedrijf in Belgie hebt)


    en Paypal


    Ik ben super gehecht aan hets spel. Maar de tijd ontgaat mij.


    De site stond jaren op een dedicated server (host in Nederland). Maar draait sinds kort op een krachtige VPS server.



    Link: [verkrijgen via PM] => zijn mensen met slechte bedoelingen
    Prijs: €500
    Opbieden: €20
    Direct kopen: €875


    Betaling kan via overschrijving of PayPal. Indien overschrijving wordt je alles toegestuurd gekregen NA de betaling is ontvangen.


    Rechten: Je hebt het volledige recht indien je de site aankoopt.
    Stats van betalingen: Kunnen opgevraagd worden via mail.


    Groetjes,
    Papegaai

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @Willen, ben zelf de verkoper niet maar ken hen wel.
    Het betreft het spel drugsdealen.nl, weet dit omdat ik daar scripter van ben geweest.
    Maar wegens omstandigheden met de TS ben ik ermee gestopt (betalingsproblemen).
    Kan jou en de rest vermelden dat het om de oude source (gamers-fusion) gaat.
    Tevens is het spel niet uniek, want is al bij meerdere personen in handen.


    Verver wil ik iets vermelden wat de TS niet heeft gedaan (vraag me af waarom).
    Het begin van deze ronde werden er prijzen beloofd, echter heeft de TS na 3 maanden spelen in de ronde besloten de prijzen weg te halen (mini ipad en cadeaubonnen).
    Sinds dit is gedaan hebben de spelers totaal geen vertrouwen meer in TS en zijn spel.
    Er zijn nu ook nog maar max 2 a 5 spelers online.
    De codering van het spel stampt af van 2003, Dus als je server PHP5.3+ heeft, kan je erop rekenen dat het spel niet werkt ;)


    Dus voor de potentiele koper, is het verstandig dit in zijn/haar achterhoofd te houden.


    Extra toevoeging: Het domein staat niet eens op de naam van TS, maar nog steeds op naam van vorige eigenaar.

  • Hallo,


    Doordat er wantrouwen is over de echtheid van het product en de gegeven informatie sluit ik het topic uit voorzorg.


    Deze kan open gaan zodra ik volgende informatie heb gekregen:
    - Bewijzen van de 50 actieve spelers per dag.
    - Bewijzen van de winst
    - Hoe het zit met de prijzen
    - Dat het domein van jou is.
    - Dat jij alle rechten hebt, aangezien er blijkbaar meerdere mensen zijn met het script.


    Mvg,
    Tim

  • Hallo,


    Bewijzen heb ik ontvangen. (nette bewijzen!)


    Het script heeft hij netjes overgekocht met alle rechten, net zoals het domein.
    Bewijzen van de winst is er.
    Bewijs van dat er zo'n ~50 mensen inloggen per dag.


    Betreffende de prijzen, een quote van de TS:

    Citaat

    De prijzen die heb ik niet liggen. Deze worden binnen 5 weken na reset ronde verstuurd. En deze worden van de winst gekocht. Dus naar gelang er winst is, kunnen er mooiere prijzen komen. Ik heb vorige ronde een Nintendo Wii van de winst verkocht.


    Hierbij gaat het topic dus open. Voor verdere verdenkingen betreffende de echtheid; stuur mij een bericht en ik zal er naar kijken. Verdere berichten hierover worden verwijderd.


    Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!