Posts by Papegaai

    Beste,


    Ik ben op zoek naar een website om seksadvertentie’s te plaatsen.
    Ik had graag een website gelijkaardig als redlights.be gehad.


    Kan iemand mij eraan helpen?


    Graag reactie via pm.


    Groetjes

    Beste,


    Ik ben op zoek naar een website om seksadvertentie’s te plaatsen.
    Ik had graag een website gelijkaardig als redlights.be gehad.


    Kan iemand mij eraan helpen?


    Graag reactie via pm.


    Groetjes

    Beste,


    Hierbij verkoop ik mijn online maffia spel. Dit spel bestaat al verschillende jaren. Met ooit een piek van 140 leden (actief), en 100 leden die af en toe kwamen. en een totaal van meer den 1000 leden in de database.
    Momenteel staat deze teller op 148, waarvan +/- 50 actief van zijn (laatste 24 uur).


    Ik kocht de site over van iemand die er geen tijd meer voor had. Ik bedacht zelf unieke scripts, en lier er hier en daar wat aan sleutelen en enkele scripts maken.
    Ik heb er tijd in gestoken. Maar geen tijd meer mist het werk. Ik heb er zelf meer dan 1000 euro in gepompt.


    Het spel draait nu even niet goed, dit omdat ik gemeld heb dat ik vertrek als eigenaar. Een nieuwe eigenaar blaast leven in het spel. En de winst kan oplopen tot meer dan 1000 euro.
    Afgelopen 3 jaar is er 12.000 euro mee verdiend.


    Betaalsystemen verwerkt in de site:
    TargetPay
    Mollie
    PayPal


    Mogelijkheden van betalen via de site:
    Telefoon (TargetPay)
    SMS (Mollie)
    PaySafeCard (TargetPay)
    iDeal (TargetPay) (Enkel indien je een nederlander bent of bedrijf in Belgie hebt)
    Mr.Cash (TargetPay) (Enkel indien je een nederlander bent of bedrijf in Belgie hebt)


    en Paypal


    Ik ben super gehecht aan hets spel. Maar de tijd ontgaat mij.


    De site stond jaren op een dedicated server (host in Nederland). Maar draait sinds kort op een krachtige VPS server.



    Link: [verkrijgen via PM] => zijn mensen met slechte bedoelingen
    Prijs: €500
    Opbieden: €20
    Direct kopen: €875


    Betaling kan via overschrijving of PayPal. Indien overschrijving wordt je alles toegestuurd gekregen NA de betaling is ontvangen.


    Rechten: Je hebt het volledige recht indien je de site aankoopt.
    Stats van betalingen: Kunnen opgevraagd worden via mail.


    Groetjes,
    Papegaai

    Hey,


    Ik ben op zoek naar een scripter voor mijn site.


    De bedoeling is dat je enkele stukjes script bewerkt, en/of nieuwe scripts maakt. Zodat deze geintegreerd kunnen worden in mijn site.


    Meer info kan je krijgen via PM.


    Groetjes,
    Papegaai

    Beste,


    Ik had een stomme vraag.
    Ik heb een lay-out laten maken. Ik gebruik geen webfont, maar dit is omgezet naar een webfont.
    Maar dit wordt bijvoorbeeld door Firefox en door IE niet herkent. Mij niet gelaten. Maar de vraag is, is er een klein stukje script HTML of PHP dat je site AUTOMATISCH indien je IE gebruikt, je naar een pagina doorverwijst om te zeggen dat je google chrome moet downloaden ofzo.


    Groetjes,
    Thomas

    Hey,


    Ik ben op zoek naar (tijdelijke) scripter voor mijn site.
    Er is al heel veel gedaan, de site loopt redelijk goed, maar door tijdgebrek kan ik zelf niet iedere dag scripten. En zou graag enkele scripts die ik ben begonnen laten afwerken, en optimaliseren.


    Meer info is via PB te verkrijgen. De site en dergelijke.


    Vergoeding: wordt ook via PB besproken.


    Groetjes