Str**tjunk source facelift

  • Beste leden,


    Ik heb onlangs de straatjunk source overgekocht van Ferhat Remory,
    ik ben er een beetje mee wezen knutselen qua design en heb er wat leuks van gemaakt.
    Ik heb streetma**ia.nl als voorbeeld genomen en heb er ook een beetje op laten lijken qua achtergrond.
    Voordat er mensen gaan praten over jatten en dergelijke, de afbeeldingen zijn te vinden op Google.
    Ik heb hem nu online gezet, en graag wil ik van jullie horen of het mooi is of bijv teveel erop lijkt wat wel of niet goed is.
    Kortom alles van de design kan aangepast worden, daarover hoor ik graag van jullie terug.
    Ik wil de source ook in licenties gaan verkopen, maar ik laat aan jullie over om te bepalen hoeveel hij gaat worden.


    Dit is de link: MafiaCode
    Demo account: Login: demo Wachtwoord: demo


    Gelieve op de volgende manier een reactie plaatsen:


    Code
    Mening:
    Prijs per licentie:
    Zou ik hem direct kopen voor dat prijs: Ja/Nee
    Evt. toevoeging:


    Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking.


    Milan de Vries

  • Mening: vind hem persoonlijk niet mooi.
    Prijs per licentie: n.v.t
    Zou ik hem direct kopen voor dat prijs: Nee
    Evt. toevoeging: Niet alle afbeeldingen via Google mag je zo overnemen want sommige zitten wel licentie op.


    Dus lijkt me raar dat deze achtergrond zo maar gebruikt mogen worden.

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

  • Mening: Vindt de achtergrond persoonlijk nu een rommeltje geworden, het is te licht tegenover de content.
    Prijs per licentie: n.v.t.
    Zou ik hem direct kopen voor dat prijs: Nee
    Evt. toevoeging: Zoals eerder aangegeven niet elke afbeelding op Google mag je zomaar overnemen, er zitten nog steeds rechten aan verbonden.

  • Ik denk dat de chirurg een verkeerde operatie heeft uitgevoerd en zichzelf het gezicht heb gegeven van een ander XD heb ik namelijk ook eens gedaan en had binnen no time een berichtje van streetmafia

  • Beste,


    Bedankt voor de kritiek, ik heb wat kleine aanpassingen gedaan.
    Zouden jullie mij willen vertellen of de achtergrond nu wel beter/goed is?
    En wat er nog gebeuren moet qua design, en nogmaals straatmaffia kan niks doen,
    omdat deze afbeeldingen niet van hun zijn.


    Milan de Vries

  • Het lijkt wel iets té veel op StreetMaffia. ;)



    Volgens mij lijkt alles op StreetMaffia, lijkt StreetMaffia niet ergens op ??
    Laat die mensen lekker met rust, de licentie is zo overgenomen alleen de achtergrond is gewijzigd dus uit je commentaar even op een normale manier?


    @TS
    Ik stoor me nog steeds aan de inputs en de buttons, maar dit komt hopelijk wel goed wanneer je hem omzet, succes!

  • Volgens mij lijkt alles op StreetMaffia, lijkt StreetMaffia niet ergens op ??
    Laat die mensen lekker met rust, de licentie is zo overgenomen alleen de achtergrond is gewijzigd dus uit je commentaar even op een normale manier?


    Pardon? Waar zie je dat ik mijn commentaar op een niet normale manier uit? Even rustig Fils, je maakt me bijna aan het lachen.

  • Pardon? Waar zie je dat ik mijn commentaar op een niet normale manier uit? Even rustig Fils, je maakt me bijna aan het lachen.



    Bijna is nog steeds niet helemaal, maar volgens mij ben jij de gene (mijn excuus als ik me vergis) die op elk ontwerp voor een maffia spel zegt "Lijkt op streetmaffia" een keer vermelden is leuk 10x vermelden wordt een herhaling en herhaling is overbodig.
    Roep je team van streetmaffia dan bij elkaar en doe er dan wat tegen, met een reactie elke keer ga je niet ver komen namelijk.

  • Je vergist je compleet. Dit is de eerste keer dat ik over Streetmaffia ben begonnen en ik heb geen enkele connecties met Streetmaffia.


    Ik doelde eigenlijk meer op de layout die gewoon veel erop lijkt. Ik weet natuurlijk niet hoe de source er van te voren uit zag, maar ik gaf alleen aan dat het veel op Streetmaffia leek en dat ik het jammer vind dat je niet je eigen ding ermee doet.


    Maar goed, dit schijnt niet normaal te zijn om te zeggen. Au revoir.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!