Waarde website

  • Dag allemaal,


    Ik heb een, al paar maand verouderde, website. Nu vroeg ik mij af wat hier de waarde nog van is.


    -De website staat vol met unieke content die allemaal geschreven is door gastbloggers etc.
    -PR3
    -Ongeveer 50 bez. per dag
    -Geen inkomsten omdat google adsense er af is gehaald, anders €40,- in 6 maanden.
    -Niet aan SEO of promotie gedaan
    -Ook een youtube kanaal met 2780 weergaven: http://tinyurl.com/coc2e9k
    -Verder staan er op de website ook +- 150 blogs over diverse onderwerpen gericht op de doelgroep 14-21 jaar
    -Twitter account met 756 volgers


    De hele website draait op wordpress.


    In de tijden dat er actief bezig is geweest met de website heb ik op mijn top 2600 bezoekers per dag gehad en in diezelfde maand 8800 bezoekers (Maand april 2012). Sinds juni 2012 gem. 1000-1500 bezoekers per maand.


    Stats van 17 dec 2011 (start datum website) - 6 dec 2012


    Bezoeken: 27.578
    Unieke bezoekers: 21.370
    Paginaweergaves: 79.120
    Pagina's/bezoek: 2,87
    Gem. bezoekduur: 00:01:41
    Bouncepercentage: 41,21%
    % nieuwe bezoeken: 77,48%


    link: http://tinyurl.com/793y8ek


    Ben benieuwd!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste,


    Er zijn een paar slordigheidjes te vinden op je website. Verder ziet de website er goed uit en een deel van de blogberichten zijn van goede kwaliteit.


    Ik denk dat je hier toch wel mag rekenen op 500+. Dit getal is erg lastig te geven, maar ik heb me dan puur gericht op een persoon die actief wil bloggen. Op deze manier zal deze persoon een goed begin hebben met een erg leuke naam en een prachtig ontwerp. Daarbij is de implantatie in Wordpress zeker een erg goed punt.


    Ik ben zelf misschien geïnteresseerd, maar heb er niet een topbedrag voor over (wat het eigenlijk wel waard is).



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Bedankt voor je reactie MJorritsma! De layout is van themeforest, dus bij een eventuele verkoop zal deze niet worden meegeleverd. Echter kan de koper deze natuurlijk zelf kopen via themeforest (Uit mijn hoofd was deze 40$).


    Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de waarde dan hem daadwerkelijk in de verkoop te zetten. Het probleem is dat ik er te weinig tijd voor heb, terwijl er wel veel potentie in zit. Zo heb ik bijvoorbeeld in één dag (Ong. twee uur werk) toch 2600 bezoekers naar mijn website weten te trekken.

  • Bedankt voor je reactie MJorritsma! De layout is van themeforest, dus bij een eventuele verkoop zal deze niet worden meegeleverd. Echter kan de koper deze natuurlijk zelf kopen via themeforest (Uit mijn hoofd was deze 40$).


    Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de waarde dan hem daadwerkelijk in de verkoop te zetten. Het probleem is dat ik er te weinig tijd voor heb, terwijl er wel veel potentie in zit. Zo heb ik bijvoorbeeld in één dag (Ong. twee uur werk) toch 2600 bezoekers naar mijn website weten te trekken.


    mag ik vragen hoe je dit gedaan heb?

  • Ik denk dat je er tussen de 50-150 voor zou kunnen krijgen, sinds het niet helemaal orgineel is vanwege bijvoorbeeld de template maar het wel veel bezoekers heeft. (staat gwn te koop in licensies op themeforest) verder is het een leuke website, wel jammer dat je er nu geen tijd meer in stopt.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!