Nieuwsbrief script Database probleem

  • Beste,


    Ik was bezig met een nieuwsbrief script en die is af inclusief afmeld script. Maar nu ben ik tot een fout gekomen namelijk:


    - Ik gebruik nu in me databese om te kijken of iemand de nieuwsbrief nog wil: enum('Y','N') als standaard waarde natuurlijk Y. Maar hoe kan ik er voor zorgen dat als er bijvoorbeeld 3 mysql rijen in de tabel zijn en 2 rijen hebben Y en 1 rij heeft N hoe kan ik er dan voor zorgen dat die rij met N er uit word gefilterd?


    Ik gebruik nu dit om alles te selecteren:


    PHP
    <?php
    $userdata = array();
    while($res = mysql_fetch_assoc($sql)){
    	$userdata[] = $res;
    }
    ?>


    Heeft iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat rijen met N worden gefilterd?


    Groetjes,
    Fitim.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat je zelf uit hebt gevonden klopt ;) Verder zou je dit nog met php kunnen doen, maar dat is onzinnig workload creëeren.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Oke Bedankt moest even zeker weten of het klopte :)
    Dit topic mag op slot :slotje:


    Citaat van jopitan

    Wat je zelf uit hebt gevonden klopt ;) Verder zou je dit nog met php kunnen doen, maar dat is onzinnig workload creëeren.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!