Voorwaarden paypal

  • Paypal wijzigt zijn voorwaarden:

    Citaat

    2.1 Voorwaarden. Als u in aanmerking wilt komen voor onze services, moet u (i) woonachtig zijn in een van de landen die op de pagina PayPal wereldwijd zijn vermeld; (ii) wettelijk volledig bevoegd zijn om een contract aan te gaan; en (iii) als u een persoon bent, minstens 18 jaar oud zijn.


    Dit houdt in dat je vanaf nu 18 jaar oud moet zijn om paypal betalingen uit te voeren?
    Niet dat dit voor mij een probleem is, maar ik geloof dat enkele gebruikers van deze site hier wel mogelijk problemen mee gaan krijgen?


    Wat denken jullie hiervan?
    Paypal maakt meer en meer een beweging naar een bank zijnde - wat op zich niet slecht is.


    Bedankt voor je mening,
    K

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik ben zelf 14 en heb mijn eigen webwinkel.
    Hiervoor koop ik spullen in in het buitenland.
    Daar kan ik enkel met paypal betalen dus zou ik inderdaad mijn moeder een account moeten laten aanmaken.


    Erg jammer maar ben benieuwd wanneer ze iets ondernemen.
    Ik wens ze sowieso veel succes om alle (miljoenen) accounts te gaan controleren.

  • dit vind ik sirieus een hele domme zet van paypal.. ik denk dat dan ook de gebruikers erg gaan dalen.. en mogelijk andere services gaan gebruike...

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Is dat de enige grote verandering? Ik kreeg de mail ook, heb de veranderingen alleen nog niet doorgelezen.


    Het maakt de doelgroep van PayPal wel aanzienlijk kleiner, maar ik begrijp het wel. Een persoon van 18 jaar of ouders is in veel landen dán pas rechtsgeldig en volgens de wet in staat eigen beslissing te maken. Je kunt bij een bank ook pas een rekening openen (zonder toestemming van je ouders) vanaf je 18e. Een mobiel abonnement kan je ook pas vanaf je 18e aangaan. Dus ik begrijp het wel, maar ze lopen wel klanten mis op deze manier.

  • Zeer verstandige maar ook domme zet van paypal,


    Natuurlijk trekt het nu minder klanten gezien meer dan 3/10 jonger dan 18 zal zijn. Verstandige is wel weer dat je minder oplichtingen krijgt.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!