story pic made in word

  • Ik heb een plaatje gemaakt met daarin een verhaal.. het zijn zegmaar allemaal delen van andere plaatjes die ik met leuke effecten heb veranderd in word (best handig dat programma lol) mja nu vroeg ik me af.. heefd iemand enig idee hoe ik dat nieuwe plaatje van word.. kan overzetten naar photoshop bevoorbeeld?? want ik kan het niet gewoon zomaar koppieeren enzo dat werkt helaas niet.. en dit heb ik nog nooit eerder gedaan met word dus misschien iemand anders wel huh?




    Mvg, H4x0r666 (btw als dit niet lukt .. zet ik wel er gewoon een kleurtje onder en doe ik printscreen ofsow mja .. ik wou graag dat de achtergrond transparant bleef..) (a)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • zo gemakkelijk gaat dat niet.. als ik dat probeer zegt photoshop:
    "Could not complete your request because it is not the right kind of document.":hmm:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • ahh jammer dat werkt wel maar .. dan helaas koppieert die de hele bestand .. dus ook de witte achterkant van word.. terwel die normal transparant hoort te zijn :( dus nu weet ik nie wat ik moet doen.. ik kan m dus niet transparant koppieeren of zijn er nog meer maniere..??

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • [offtopic]Verkeerde catogerie, ik dacht dat het bijna een intressant topic was[/offtopic]


    In windows heb je de kniptool, daar kan je een stuk van je scherm mee uitknippen

  • ik heb vista en .. bij dat manier van jouw .. blijft het plaatje dan wel transparant (de achtergrond??) enige manier die ik weet te doen is de achtergrond kleur in word veranderen.. naar de achtergrond kleur die ik gebruik .. waar ik hem neer ga zetten.. en dan printscreen enzo maar wie weet word dat ooit anders en dan .. is de story pic nie goed meer :S ik zou m liever png(transparant) wille mja .. daar heb ik dus geen manier voor :( ik kan nie zomaar koppieren want het het plaatje zelf bestaat al uit meerdere delen.. dus ik kan hem niet in zn geheel koppieren snap je? damn.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • kijk op mijn plaatje zijn stukken ook een klein beetje doorzichtig waardoor ze horen aantepassen aan de achtergrond waar ze staan..(.PNG) dus als ik het met een witte achtergrond koppieer en met de magic tool de witte stukken weghaal.. dan past hij zich niet meer aan enzo .. dus zou dan lelijk zijn als je het gebruikt op een zwarte achtergrond.. hmm kon ik het je maar beter uitleggen :S

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ja als het niet kan volgens mijn idee.. dat de achtergrond transapart bleef.. dan zal het maar zo moeten gaan..


    Bedankt ;)



    Mvg, H4x0r666(a)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van Nillas

    Wat voor programma gebruik je dan?


    Kijk in me begintopic.. (a)


    Citaat van H4x0r666

    "heefd iemand enig idee hoe ik dat nieuwe plaatje van word.. kan overzetten naar photoshop"


    dus van; "Microsoft Word 2010" naar "Adobe Photoshop CS3".. en dat lukt me niet zonder de achtergrond transparant te laten.. als de achtergrond wit is .. word hij veel minder mooi dan dat hij gewoon doorschijnt naar de nieuwe achtergrond .. omdat hij op sommige delen een beetje doorzichtig is.. (drm wil ik m graag transparant houden..) ;)





    Mvg, H4x0r666

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!