Hij vindt het eerste domein niet
Posts by weide43
-
-
Beste mensen
Ik ben op zoek naar een klein layoutje voor mijn script.
U kunt het script vinden op http://ikleerhacken.nl
Dit is gewoon een test domein.Nu zoek ik iets in de aard zoals dat die nu is.
Maar dan omkaderd blauw - donkerblauw kleuren.Met als thema coderen/programmeren
Visual basic, asp.net, php ,html, java enzKostprijs €15
Het moet niet te uitgebreid zijn maar relatief simpel design.Het is geen template parser
Zou liefst iets krijgen in html/cssMvg
weide43Stuur me een pm
-
1 van webhouse.be
-
Heb er al 1
BedanktSlotje:slotje:
-
@ cas lees beginpost
-
Citaat van SkyNet
http://bit.ly/asWPOI ; Voila
Dit voorbeeld had ik ook al gepost
Dit script heb ik ook maar zonder download
en heb geen zin om 40? eraan uit te geven
terwijl ik er uitgebreider kan vinden -
Script: Webwinkel systeem
Omschrijving/functies:
Ik ben op zoek naar een soort webwinkelsysteem. Dat je via mollie en paypal kan betalen en dat mensen software kunnen kopen en direct kunnen downloaden.Demo: verplicht
Maar deze is nog al lelijk maar iets in die aardof
Deze heb ik van een vriend maar die heeft het downloadsysteem eruit gehaald.Mensen kunnen software selecteren die ze dan in hun mandje kunnen leggen en dan kunnen afrekenen via mollie en of paypal en dan kunnen ze het downloaden. of dat ze het appart moeten kopen.
Maar heeft iemand een systeem ervoor of kunnen jullie iets ombouwen?
Mvg
weide43Edit Pim: Illegale URL verspreiden. Hij is nu verborgen, je zal het moeten doen met een ander voorbeeld.
Edit RïiCky: Ik neem aan dat je vriend weet dat hij maar een licentie heeft en dat hij enkel geldig is voor zich zelf.
-
Maar ziet jouw laptop een 2de scherm.
Dat er een 2de scherm is aangesloten? -
Wordt hij ook warm na een tijd
-
Ik heb er een paar.
Zie pm. -
Kan niet omdat ik er foto's erin heb gezet van de statistieken.
Zal er een pdf van maken maar die is wel onduidelijkereen pdf bestand
http://**************.be/uitverkoop.pdf -
Omschrijving website:
Hierbij verkoop ik alles wat ik heb.Leeftijd sites (maanden): (ongeveer een half jaar) < 1 jaar, sommige heb ik al eens over gekocht van een andere eigenaar. Daarom dat die sites wel eens 2 jaar kunnen bestaan.
Inkomsten: Totaal verdiend €136 via mollie + <€50 aan advertenties
Promotie: Voor 2 van de 6 sites is er reclame gemaakt (Daar heb ik dus ook die 136 vandaan ongeveer). Bij de 3 domeinen hebben er sites op gestaan.
Maar iemand die wat meer ervaring heeft met promotie voeren kan hier 4x zoveel uithalen.
Er is nooit met google adsense promotie gevoerd!
Dus maak je van die andere 4 sites wat betere sites door reclame haal je daar ook nog een een goed bedrag uit.
Binnen een jaar heb je dit terug verdiendExtra: Je krijgt ook nog eens 3 scripts erbij
Prijs: €300
(Privé verkoop)
Andere kosten zijn voor de koperWaarom verkopen: ik ga helemaal stoppen met websites, wil terug gaan naar de gaming wereld.
En me focussen op school, want heb het geld hard nodig voor de studies.Betaling via:
Paypal | OverschrijvingWilt u een uitgebreid verslag van de prijzen, info, extra's, Mollie betalingen, screenshots van de statistieken van elke site + domein, enz
Kijk dan in de bijlage zit een excel bestand "Uitverkoop.xlsx". Hier staat alles in!Bijlage:
Verkoop van illegale content...
(pdf is erg onduidelijk)mvg
Danny v.S(Dit staat ook op sitedeals.nl)
-
in welk formaat?
hij is mooi , maar misschien een achtergrond kader
-
Niemand iets
Mag ook website zijn -
Beste mensen,
Ik zoek een maffia/crime script/source
Voorwaarden:
- hij moet al te bekent zijn
- Geen bugs bevatten
-Genoeg opties
- Goed admin panelMijn budget 30 - 50€
Stuur dan een pm
Met een demo + demo accMvg
Weide43 -
-
in ieder geval bedankt
-
Hey
Veel vrienden vragen me, kan jij mijn layout basen.
Terwijl ik dat niet kan en stuur ik ze door naar iemand anders die dat wel kan.Maar hoe doe je dat nu?
Wat heb je nodig?
Nog iets anders?Hopelijk kunnen jullie me op een beleefde manier verder helpen.
En als er iemand een goede tut heeft van hem zelf of van het internet post hem dan aub.Mvg
Weide43 -
beantwoord even mijn pm
-
heb je alle rechten