WTF, waarom beweert de koper dat hij
1 helemaal veranderd
2 debugged
3 etc is
Posts by weide43
-
-
Ze hebben mij gezegd dat ik het mocht verkopen.
Normaal zou ik enkel de rechten hebben.Deze source is volledig geüpdatet en veranderd
-
Citaat van sloosmedia
Is het gemaakt met Mysqli ?
Nee en je leeft weer -
Script: een Zeer uitgebreid maffia script.
"De source is opgebouwd vanaf Criminolz, maar hier herken je amper iets van. Er is een uitgebreid admin-paneel waarin je alles kan aanpassen."Dit heb ik een half jaar geleden gekocht met verkoop rechten, ik wilde er iets groots van maken. Andere sites kregen voorrang en er is nooit iets mee gebeurt.
U krijgt hem zoals ik hem heb gekregen.
Omschrijving/functies:
Lijst admin panel:
Spelers bannen: je kan ze volledig bannen, forumban, of berichtenban geven;
Sitebeheer: hier kan je de sitenaam, sitelink, siteslogan, de steden en de ranken aanpassen;
Ledenbeheer: hier pas je hun gegevens (geld, credits, vip, admin/mod status) aan;
Familiebeheer: beheer de baas, en verdiensten;
Massamail sturen: hier kan je een massa e-mail versturen naar alle leden (afmeldlink inbegrepen);
Massabericht: stuur een bericht (ingame) naar alle leden;
Prijzenbeheer: pas de prijzen (in de outgame) aan naar keuze;
Doneren: doneer één lid, of alle leden voor bv. een feestdag;
Linkpartnersbeheer: pas hier de linkpartners aan die weergegeven worden in de outgame;
Verdiensten: bekijk de verdiensten, het werkt via mollie, Wallie en bellen (enkel je id invullen);
Berichtenlezen: lees de berichten die leden verstuurd hebben;
Adminlogs: kijk wat jouw admins gedaan hebben.Demo:
http://drugswar.nlusername: demo
password: demoPrijs:
€ 35/licentie (nieuwe prijs)Licentie:
LicentiesBetaling via:
Paypal | Overschrijving -
Citaat van BrokenTrack
Ik zou via definities werken.Zo kan je dat voorkomen.
even terug denken, vindt ff niet.
Google bied mij ook even geen oplossing.Hoe vorm je dat?
-
Citaat van BrokenTrack
De checkbox moet standaard niet gecheckt zijn als ik me niet vergis.
Verder zou ik nog even de voorwaarden op orde stellen aangezien deze allereerst rommelig is, grammaticaal incorrect en volgens mij kan deze ook nog is nietig verklaard worden (dat vermoeden heb ik, kan ik moeilijk uitleggen).
Ok bedankt
Zal er morgen vroeg naar toe kijken.Hoe moet je eigenlijk spreken in een voorwaarden.
algemeen, u ? -
Citaat van Tieske
[offtopic]Persoonlijk vind ik je 3de punt nogal discutabel,
Aangezien als je een Text-Based Game hebt specifiek gericht op 'kinderen' leeftijd 8 tot 16.
Dan is het hoogstwaarschijnlijk beter om je bezoekers aan te spreken met je dan u.[/offtopic]SlamFM had gelijk,
Bij 3. ik gebruikte ze doorelkaar.
Maar heb nu alles naar u gezet en de zinnen een beetje aangepast. -
Citaat van SlamFM
1) Nederlandse zinnen zijn behoorlijk krom, kijk dit na a.u.b.
2) Informatie opslaan over de bezoeker, reden?
3) Een bezoeker spreek je met "u" aan en niet met "je".
4) Vind de website geen vertrouwen uitstralen.
5) Waarom je links veranderen als SEO link building aanrekent, nu promoot je adf.lyZo zijn er nog wel een aantal punten, meer aandacht betekend meer bezoekers!
Ondertussen was ik al bezig met veranderen
-
Beste leden
Nu heb ik een discussie met iemand.
Namelijk dit is mijn site: Link aanpassen je mag geen short links plaatsen.Je kan anoniem tweeten naar iemand.
1* Nu heb ik erbij gezet ter informatie
CitaatBij het versturen van deze tweet ga je akkoord dat het je eigen risico is om een tweet te versturen bij bedreigingen e.d bent u aansprakelijk bent.
Moet hier nog meer bij?
want sowieso heb je nog de wetten van het internet (politie/juridisch) en die staan op de 1ste plaats.2* Voor enige veiligheid.
Wordt het ip-adres van diegene die de tweet verzendt mee opgeslagen in de database, maar er wordt voor de rest niks mee gedaan.Moet ik dit aangeven?
"Uw ip-adres wordt bewaart"Hopelijk kunnen jullie me even snel helpen.
Mvg
Danny -
Citaat van Bever
Ik heb toevallig een tijdje geleden een script gemaakt dat je zelf via een eigen database micro ads kan maken. Dus de adverteerder betaalt via mollie, targetpay, etc. en dan komt de banner in je eigen database te staan en het script dat de banner laat zien staat ook op je eigen server. Dus kan je alles zelf veranderen. (het is alleen nog niet helemaal af ben een tijdje geleden mee gestopt aangezien ik het zelf niet meer nodig had. Ik kan het dus wel afmaken als er mensen zijn die interesse hebben.)
Hier is intresse
Als u het voor een kleine prijs verkoopt aan de mensen -
Citaat van Sourceshop
Admin paneel is aanwezig, via dit paneel kan u de leden zien en hoeveel budget. Deze kan hij u niet laten zien anders kan er van alles aangepast worden aan de bedragen
Ja dat is waar.lars1134
Die adwords coupon van 50 euro
Had ik gratis gekregen via sitedeals.Kan beter reclame plaatsten op jongeren sites waar men op refferal links moet klikken
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.11 00:06:04:
Bod van ?150 ontvangen op Sitedeals -
Omschrijving website:
Deze site werkt samen met een gpt beheerder.
Doordat wij de bezoekers met grote aantallen inkopen kunnen wij ze scherp doorverkopen via een mooi systeem in onze site.De leden van de gpt sites klikken op de links die worden aangeboden.
Dit kan soms vrij traag gaan. Dit staat ook op de site aangegeven.Dit script werd vroeger hier op SD aangeboden, maar ik heb het gerestyled.
Unieke layout, uitgebreid betaalscript enz.Demo account:
Login: demo
Wachtwoord: demoHoe werkt het:
Registreer
voeg een site toe
koop een saldo op bezoekerskopen.be
geef de site bezoekers
wacht afVoor de eigenaar:
kijken hoeveel nieuwe bezoekers nodig zijn
ga naar de gpt beheerder aan vraag er een hoeveelheid aan.URL: http://www.bezoekerskopen.be
Leeftijd site (maanden): 20/01/2011Maandelijks inkomsten: Tot nu toe €40; excl. reclame
Details: zie bijlageBezoekers/maand: 4000 (omdat ze uitkomen op het script die de bezoekers verdeeld)
Details & stats: zie bijlage
+ heeft een adwords campagne gehad van €50
+ scoort zeer goed in google met bepaalde zoekwoordenSite statistieken:
Zie bijlage, voor aantal leden en geregistreerde sitesBieden vanaf: €150
Op bieden met: €5
Buy now: €200Waarom verkopen:
Heb geld nodig voor een nieuw project en ga op vakantie.
Weinig reclame gemaakt.
Als je het script veranderd naar een stuk reclame erin en andere middeltjes.
Kan je per klik nog eens geld verdienen aan bepaalde klik reclameBetaling via:
Paypal | OverschrijvingBIJLAGE:
- Stats van leden,aantal sites
- analytics_bezoekerskopen.be_20110325-20110424_-dashboardreport-.pdf -
Het script wordt er niet bij gegeven?
-
Citaat van Maviose
Je mag dit ook niet veranderen. Of maak je config, en uw functies zelf, dan kan je ook de naam veranderen.
Of laten decoderen, mensen doen dit voor 30 euro per pagina dacht ik.
Maar als het ontdekken dat jij hun copyright hebt verwijderd, rechtzaak -
ik heb er ook nog liggen stuur maar pm voor de prijs
-
rechten van de foto's?
-
-
heeft u een demo account?
Welke rechten krijgt de gene die hem koopt? -
Dit is een nieuw virus
Wat op veel websites voorkomt.Mijn pa had er een week geleden zelf last van, je kon echt niks doen. Wat heb ik gedaan:
1* opnieuw opstarten
2* veilige modus aanklikken
3* systeemherstel naar 1 of 2 dagen terugProbleem was opgelost
Toen een week later kreeg mijn pa een mail van zijn werk
Dat ze moesten oppassen voor zo'n virus.
Bron kwam toen van Tweakers.net -
Naar mijn weten surft nog niemand met IPv6
Elke pc heeft wel een IPv6 adres maar zodanig als je buiten de router komt wordt deze omgezet naar de IPv4 en surf je met deze.