Posts by Linkforsoad

Citaat van Spinazie

Ik zou gewoon Windows of Linux gebruiken...

Nee. De keuze is speciaal op Mac gevallen.

Toen Windows volop gebruikt werdt waren we meer bezig met vragen beantwoorden en crashes oplossen dan écht wat doen aan de apparatuur en het beheer. Sinds de overstap naar Mac is dat zo enorm zichtbaar gedaald... En ja, Windows systemen waren op orde en alles netjes legaal natuurlijk.

Linux wordt vanwege de incompatabiliteit met veel van onze software toch niet gebruikt. Alleen op de "grote" servers natürlich.

Glammiiee,

Geheugen kan ook gewoon worden gebruikt bij een hard drive, dat is geen enkel probleem. De exacte definities kloppen misschien niet helemaal volgens het boekje, maar op een gegeven moment kun je ook gaan mierenneuken* natuurlijk. Daarnaast zijn RAM en DDR twee samenhangende zaken. Je doet alsof het twee types geheugen zijn, wat het niet zijn.

Handmatig selecteren is de enige echte goede optie, dat klopt. Succes!

:* Mierenneuken is gewoon een Nederlands woord, en heeft niets te maken met seksuele activiteiten. Kom dus niet klagen daarover.

FerhatR, dat haalde ik ook al aan, en werkt niet. Hij checkt aan het begin eerst alle bestanden, en kijkt of hij ze wel mag/kan verplaatsen. Is dat niet het geval stopt hij, en gaat hij niet door met wat wel kan.

Gegroet.

Ik heb het geleerd door een paar goede boeken te kopen en te lezen. De titel van JesseWillem is eentje die ik ook gehad hebt.

Maar belangrijker is om als je het eenmaal goed kent het ook bij te blijven werken. Anders is er een kans dat het langzaam maar zeker wegvalt / zo ver venieuwd dat je helemaal opnieuw moet beginnen. En dat wil je niet.

Als het goed is gewoon alles selecteren. Hij zal de niet-standaard verwijderen en bij de anderen een melding geven dat je ze niet kunt verwijderen.

Daarnaast kan geheugen gewoon je Hard Drive zijn.

1. Wij schrijven niet vertrouwbaar, want dat is geen Nederlands, maar betrouwbaar.

2. OpenX is niets meer dan een PHP script waarin je je advertenties beheert. Bijvoorbeeld GeenStijl.nl gebruikt het -> schoorsteen.geenstijl.nl. Die OpenX market is een leuke aanvulling, maar niet verplicht. En ook dat is in Amerika een hele grote, gebruikt door vele enorme websites. Niets mis mee.

Waar baseer jij eigenlijk je betrouwbaar of niet conclusies op? Op niets?

Google AdSense betaalt uit vanaf E70,-- Dus het is logisch dat je nog niets krijgt. Daarnaast moet je 18+ zijn als ik het goed heb (of is dat onlangs veranderd?)

Daarnaast

Gegroet.

Nee, niet iedereen. Ikzelf heb hem nog gewoon op originele firmware. Ik werk wel eerder op updates etc. aangezien ik een developer account heb.

Het klopt dat ze hem vaak repareren. Het hoeft namelijk geen jailbreak te zijn, maar kan ook "gewoon" een firmwarefoutje zijn.

Je kunt ook doen alsof je neus bloed en zeggen dat je hem vorige week aan een familielid mee hebt gegeven omdat hij er handig mee is, en hij er eerst even naar wou kijken. Dat lukte echter niet... Jailbreak? Nee, daar weet ik niets van. Zou het door dat familielid komen?? Nah, kan ik me niet voorstellen.

Waarom niet gewoon iets als

PHP
    <?php

require("URL");

?>

op de plek waar het venster moet komen. Of even iFramen, wat niet echt een top oplossing is natuurlijk...

Oh, ja, en een redirect kan gewoon met de META tag die Lars geeft.

[offtopic]Ik stuurde je ook al een privebericht, en zei toen ook al dat ik zelf mag bepalen of ik iets zeg of niet. Dat kies jij niet voor mij.

Ik doe mij voor als Simon alias Linkforsoad, en niet meer. Verdere conclusies trek je zelf, zonder enige informatie.

Tartarus, dat klopt. Het is absoluut niet moeilijk. Beetje gezond verstand en wat tijd is genoeg.[/offtopic]

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen...