Posts by Linkforsoad

Voor je simkaart moet je juist contact zoeken met je telco, aangezien zij die kaart beheren en volgens hun AV waarschijnlijk zelfs de eigenaar van die kaart zijn. Meteen melding van maken bij je telco (T-Mobile) en met hun proberen tot een oplossing te komen, aangezien de kans groot is dat je geen koopovereenkomst met Studentmobiel hebt (Phone House pakt dit anders aan overigens) maar met T-Mobile, StudentMobiel is enkel een tussenpartij.

Bovenstaande zijn locatie's waar op Linux machine's wachtwoorden zijn opgeslagen. Waarschijnlijk hoopte de spammer dat via een van deze commando's PHP/ASP/%andere_taal% dat bestand zou openen. "cat /etc/passwd" betekend "toon mij /etc/passwd". Daarin staan de wachtwoorden van de gebruikers op je lokale machine. Waarschijnlijk heeft je host je niet dicht gezet wegens teveel dataverbruik, maar vanwege deze typische verzoeken.

Op dit moment kun je in de rij waarin je het IP adres opslaat maximaal 25 tekens opslaan. Voor een IPv4 adres is dat genoeg, aangezien die maximaal 12 tekens zijn. Bijvoorbeeld mijn IP:

141.138.136.97 (TransIP, gebruik VPN via TransIP en soms Ziggo)

Maar een IPv6 adres is veel langer, zoals bijvoorbeeld:

2001:470:96a8::c62c:3ff:fe2a:eb15 (Hurricane Electric, routed via California, Comcast doet nog geen IPv6 helaas)

Als je die op wil slaan is het einde oefening en slaat hij waarschijnlijk niets of niet meer van 25 tekens op.

Gegroet.

Citaat van lhmedia

ze kunnen die mobiel toch terug vinden als die aan staat door het imei nummer? dat hebben ze mij namelijk wijs gemaakt bij de phone house.

In principe kunnen ze hem uitpijlen via het mobiele netwerk, als hij daarmee verbonden is. Maar dat doen ze dus niet zomaar. Dat zou enkel mogen gebeuren bij een gerechtelijk bevel.

Waarom alles user-agents opnoemen als je "User-agent: *" gebruikt? Die * (wildcard) geeft al aan dat het om alle robotjes gaat die netjes je Robots file checken.

"Disallow:" hoeft niet, gewoon meteen Disallow: /link/.

Voor de rest in orde. De Google Webmaster Tools hebben overigens een prima test-tool voor robot files.

Extreme Waar staat dat hij gebruik maakt van WHMCS?

"...Zo hebben wij het Controle Paneel DirectAdmin..."

Als hij inderdaad een nulled versie van WHMCS gebruikt, dan zal ik het maar even HEEL snel fixen wil je problemen voorkomen.

Even contact zoeken met T-Mobile. Mogelijk kunnen zij voor enkele euro's per maand gewoon een optie toevoegen met de mogelijkheden contact te krijgen met Canada. Was bij Verizon ook heel makkelijk, gewoon even gebeld.

Vooral versie drie ziet er netjes uit, al vind ik de fonts persoonlijk niet echt mooi. Comic Sans is natuurlijk sowieso not done (8-|), en dat andere lettertype ziet er in je voorbeeld niet echt mooi uit...

[offtopic]Punt met al die grote jongens is dat ze veel groter inkopen (racken vol servers, wij hebben ook zo'n toko in de suite naast ons) en bedenk even dat je ook nog de wisselkoersen hebt. Als ik nu met 10 dollar naar het geldwisselkantoor hobbel dan krijg ik geen 10 euro retour. Daarnaast zijn ze vaak exclusief BTW, of hele andere BTW-tarieven. VAT hier is 8.25% (hoog). Dat is veel minder dan 19%. In Pennsylvania bijvoorbeeld betaal je maar 6% hoog....[/offtopic]

Mag ik je GetHost aanraden? Ze accepteren geen "alternatieve" betaalmethoden, maar het is wel een van de beste grotere webhosters (met dus meer financiele middelen etc.) met goede support en systemen!

Oke, da's handig om te melden idd :) Probeer een andere FTP-client/PC/internetverbinding, mocht dat niet helpen neem contact op met de server-beheerder. Mocht je dat zelf zijn dan wordt het tijd om de server-logs en config's na te gaan lopen.

Als je bekend bent met het FTP-protocol kun je ook eens via bijvoorbeeld TELNET zien of het aan je client ligt.

Aangezien er geen "spellfaueten"-topic is hierbij:

Waar: Topic Report
    Bug: Rede: een formele toespraak; een ankerplaats buitengaats
    Uitleg: Reden: een motivatie door iemand bedacht of beredeneerd

Oftewel; spelfoutje.

Vwb jouw situatie: 1GB == 1%
    Je hebt nu dus 0.7204% van je dataverkeer gebruikt.

[offtopic]@Hieronder Neehoor, klopt helemaal, en er worden veel maatregelen genomen. Squid Cache's in San Jose Area, CA en Schiphol-Rijk, Nederland bijvoorbeeld. Maar ik draai dan ook geen games. Verder via PM denk ik zo....[/offtopic]

Normaliter worden deze getallen niet afgerond. Maar voor de zekerheid kun je de Terms of Service er eens op naslaan of contact zoeken met de hostende partij.

100GB kan genoeg zijn, het kan ook veel te weinig zijn. Ik kan er ongeveer 2 dagen mee online blijven, maar een startende game zou zelfs genoeg kunnen hebben aan 100GB/jaar. Het ligt heel erg aan je gebruik / toepassing van vele zaken.