Posts by Linkforsoad

En wat Morellow meld vindt ik dus ook. Dat is ook de reden dat ik het hier post. Een script is niet zomaar te downloaden door gewoon de website te openen...! Maar ik wacht op reactie van OTG

Gr, Simon

Db-maffia, wij praten er alleen over wat het inhoud. Doel dus met je bericht niet op ons aub :)

Ik vraag me wel af wat ze tegen kindertjes willen beginnen. Ik denk echt dat dit gewoon drijgen is. Kom op zeg. Ikzelf ben 15. Wat willen ze van me? Dat ik een jaar de bak in ga. Haha. Ik snap best dat ze het er niet mee eens zijn. Maar OGT, contacteer dan even de hoster zelf en maak een abuse melding. Maak niet die kleine kinderen bang. Want er zijn enkelen waarvan ik geen namen noem die bijna in hun broek zitten te poepen hiervan joh. En dat vindt ik eigenlijk gewoon zielig voor die kiddo's! Ze snappen niet wat er nou precies gaande is, maar jullie maken ze wel doodsbang. En wat kunnen we hier uit de topics weer precies merken. De zomervakantie komt eraan... (c)

Netnummers hebben niets met een Whois te maken, maar ja, 046 is Sittard. Ze belden mij namelijk vandaag met een 046 nummer. Maar dan klopt dat iig wel.

Weetje Martijn. Ikzelf heb ze offline gehaald, maar ik erger me wel dood aan het feit dat ik alleen maar hoor dat je ze aan wilt gaan klagen. Ik vindt het heel storend als dat het enige is wat ik hoor. Tevens heb ik je al een aantal keer gemaild, ook om te vragen wat we met de andere games deden, maar daarop krijg ik gewoon simpelweg geen antwoord. Ik vindt het niet echt zakelijk en professioneel overkomen eigenlijk.

Gr, Simon.

Edit: Van mij hoeft dit topic niet dicht hoor?

Maar Ruter, waarom zou hij die verliezen. Het is wel hun script natuurlijk he?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.09 11:34:40:
    insaneflame Wat ze precies kunnen/willen doen. Ze dreigen alleen met van die zielige "Ik sleep je voor de rechter" zaken. Maar daar zit ik hard om te lachen hier joh :+

Maar euh, wat willen ze eigenlijk doen? Het gaat hier om gratis hosting met subdomein, en een rits met gekocht domein. Want ik lees MSN logs waarin een van de mensen van OTG die dus met verhalen komt als "als hij ze nu online gooit is het over met zijn bedrijfje". Wat moeten we daar nou mee :+ Ik ben ook pas een kindje van 15 :piraat:

Mij is vandaag verzocht een website met dit script offline te halen, dat klopt. Ik heb telefoon ontvangen vanaf een 046 nummer met het verzoek, en heb dat op een gratis hosting pakketje ook gedaan. Het script was volgens de beller van OneTwoGaming niet legaal vrijgegeven...?(a)

Goedemorgen mensen,

Ik heb zojuist telefoon gehad van OneTwoGaming, en zij hebben mij verzocht een website offline te halen. Hierop draaide het banditi script, en daarvoor hadden de websites geen licentie. Het blijkt dus dat dit script nooit officieel is vrijgegeven door OTGaming.

Wat moet ik volgens jullie hiermee doen? Is het echt een illegaal script of hoe zit dit precies? Ik heb er geen verstand van namelijk ;)

Gr, Simon.
    nl.Karhost.nl Webmedia en Hosting.