Citaat van truxoLinkforsoad: mijn geluid komt enkel uit me beelscherm , voor jou niet genoeg scker :cheer:
ook heb je nog 20 stuks cd`tjes liggen je weet toch wel dat dat niet mag he:D
20 Stuks CDtjes wat niet mag? Ik vat je niet  Die stapes CD's zjn er wel meer als 20 btw
 Die stapes CD's zjn er wel meer als 20 btw
Geluid uit beeldscherm? Das geen geluid. Nee  Ben veel druk in ProTools, waarin je zelf jingles, van die geluidjes met "Dit is Radio 538" enzo maakt, bezig. Dan wil ik geod horen wat ik doe. (c)
 Ben veel druk in ProTools, waarin je zelf jingles, van die geluidjes met "Dit is Radio 538" enzo maakt, bezig. Dan wil ik geod horen wat ik doe. (c)
Edit/aanvullig. Zojuist vroeg iemand via MSN al waarom ik toch maar 4 kanalen gebruik op dat mengpaneel. Dat is niet zo, maar aan de achterkant zitten ook nog aansluitingen  Daarin zit het systeem om te bellen via de installatie, de TV en nog ...
 Daarin zit het systeem om te bellen via de installatie, de TV en nog ...
 Jullie hoeven als spelers niet te gaan bellen met Hoekstra of anderen rondom OTG/I-Med. Willem van World-Of-Maffia.nl is ook al met ze in gesprek en ook ik ga de discussie aan. Jullie horen na het weekend weer van me!
 Jullie hoeven als spelers niet te gaan bellen met Hoekstra of anderen rondom OTG/I-Med. Willem van World-Of-Maffia.nl is ook al met ze in gesprek en ook ik ga de discussie aan. Jullie horen na het weekend weer van me!