Niels,
Waar zeg ik dat ik niet zonder Silverlight kan?? Ik geef alleen aan dat ik geen vriend ben van Silverlight. Nogmaals, goed lezen en dan pas conclusies trekken.
Niels,
Waar zeg ik dat ik niet zonder Silverlight kan?? Ik geef alleen aan dat ik geen vriend ben van Silverlight. Nogmaals, goed lezen en dan pas conclusies trekken.
Hoho Niels. Geen conclusies trekken zonder basis. Ik ben bekend met Moonlight. Vind het persoonlijk echter geen goede Silverlight vervaning voor Linux.
Daarnaast is de SafeMode bij Woelmuis een groot probleem voor vele systemen. Ik / Karhost gebruikte hem vroeger ook, maar het is eigenlijk een best achterhaald systeem. Als je in de PHP.ini kijkt staat dat er ook.
LayeredPanel (o.a. Woelmuis) heeft echter standaard SafeMode, dus ja...
Citaat van stanyy2: Pak geen gratis webhostings die zijn nooit goed beveiligt
3: Koop een betaalt hosting die zijn veel beter beveiligt
Nergens op gebaseerd. Een gratis hoster is niet per definitie onveilig. Ik nodig je graag uit. We zetten twee servers klaar. Eentje geconfigureerd als betaalde hosting server, eentje als gratis hosting server. Laat mij het verschil maar eens zien
uitzonderingen daargelaten
Oja, mocht je er graag inhoudelijk op in gaan doe dat dan even via PB, zodat het hier niet té offtopic geraakt.
Flash hoeft van mij niet echt te vervallen. Wat ik persoonlijk veel erger vindt ik Silverlight.
De streams van de NPO worden bijvoorbeeld bijna allemaal in Silverlight aangeboden. Dát is pas een ramp op onze Macs en Linux PCs.
Houd niet in dat ik niet vindt dat HTML 5 erdoor mag komen Zag dat de NPO ook al bezig was met dingen aanbieden in HTML5.
Wachten op (IP)...
Cannot connect to server. Try again later.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.05.10 23:41:45:
Howww... Blijkt dat het hier wat minder hard loopt dan gedacht. Beetje oud topic. Ik zei niets. Zei ik iets?
De layout is best groot, 1200 bij 900. Hoe wil je dat doen op kleinere resoluties? Ikzelf ben voor de flexibele layouts op dit gebied. Ik zie best vaak bezoekers met 1024*768 schermen komen... Ik zou een layout niet veel groter maken dan 1024*768. En de rest vullen met iets flexibels.
Zijn er hier eigenlijk ook mensen welke echt dagenlang gaan blokken op examenstof? Zit zelf op Mavo en doe het met twee vingers in mijn neus. Toch blij dat scholen bij SEs de lat hoger leggen waardoor zij betere slagingspercentages halen, en de CSEs makkelijker lijken
Maar ok. Blokken. Vraag me af of er mensen zijn welke daadwerkelijk in drie dagen vier jaar stof willen kennen. Iemand?
Groet.
Hallo Nillas,
Heb je ook een "demo" van jezelf, zodat ik een wat beter beeld van je krijg.
Jemajeroen, ik maak geen ruzie. Ik meld alleen dat deze manier van doen ongewenst daar je iemand niet zomaar moet bestempelen als niet te vertrouwen zonder goede basis.
Ik ben al in overleg met een webdesignbureau om alles rond te laten maken. Dat is echter nog niet zichtbaar.
Citaat van mrmikeKijk dit zecht al voldoende door dat u dit nu post. Meschien wordt het teheet onder uw voeten.
Wand alleen ik reageer op uw post. En u vergelijkt mij nu met de rest van CP. Heel intresant.
Niets wordt mij te heet onder de voeten.
Nee, ik vergelijk je niet op basis van 1 reactie. Ik heb hier ook omtrent onze gratis hosting faciliteiten al vaker gepraat met mensen en threads open gehad, en waar ik ook lees of kijk, overal gaat het op een niveau 14 jaar. En dar houd ik niet van nee, dat klopt.
Daarnaast is het grote gedeelte wel op jouw reacties gericht, dat klopt. Lees nou toch eens goed. Zomaar conclusies trekken dat we niet te vertrouwen zijn, zomaar op basis van niets conclusies trekken dat het om illegale zaken gaat etcetera.
En daar ga ik niet op in. Verdere reacties zijn niet nodig.
Groet
Citaat van mrmikeNiks. ten eerste zie niks van een KVK. Daarbij geen bedrijfsnaam. Daarbij een design die van banditi is en dit is een ripoff. Deze design mag niet worden verkocht. Daarbij wil je veel opensource en geripte site overnemen alleen voor gebruikers. Er zijn hier gebruikers die jaren hier aan werken. En u wilt voor een goed koop bedrag de site en domein naam over nemen. Hun lopen inkomsten mis en u lacht. Denk dat de gemiddelde gebruiker wel beter weet.
MVG Mike
Waarom zou dit namens een bedrijf moeten lopen? Dat is geen vereiste voor het mogen kopen van iets of een website mogen starten...
De rest ga ik niet eens op in. Dat is aan de verkoper zijn keus. Mensen met tijdgebrek etc.??!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.05.10 20:33:53:
Nou, ik ga maar weer. Wat een niveau hier mensen. Het is echt te gek voor woorden...
Zomaar conclusies op niks dat we niet te vertrouwen zouden zijn. Nee, daarom beheren we een aantal grote websites en trekken een bezoeker of 30.000 per maand op de andere projecten met 27 servers en ga zo maar door. Wat een conclusies toch weer.
Daaaaaaaag!
Citaat van WillemWaren jullie gister ook niet op onze live support om te vragen of je world-of-maffia kon opkopen. en voor een ander spel die compleet zelf gemaakt was.
Ik niet Willem. Heb gisteren andere dingen moeten doen en ben een tijdje in het datacentrum in Amsterdam geweest. Vanuit Zwolle kan ik daar al bijna een hele dag voor uittrekken helaas.
MrMike
- Waaruit trek jij de conclusie: illegaal
- Waarom zou je ons niet vertrouwen? Leg me dat eens uit, en wat wil je weten om dat te laten veranderen?
Jemajeroen, zullen we het over het onderwerp houden? Bedankt voor het meedenken, maar dat weten we. Dat hoeft overigens niet in dit topic.
Goedeavond mensen,
Opkoop
Wij zijn op zoek naar Maffia games welke verkocht willen worden. Het gaat dan specifiek om de kleinere games met een aantal actieve spelers per dag. Wij voegen deze games namelijk samen op onze eigen spellen.
Daarom zoeken we websites met:
- Een aantal actieve spelers per dag
- Welke de (sub)domeinnaam meeleveren zodat we deze kunnen doorsturen.
Samenvoeging
Naast spellen in de verkoop zoeken wij tevens beheerders welke graag willen samenvoegen met ons (MaffiaCrime.be). Het gaat dan om het samenvoegen van de domeinnamen en databanken/scripts. We bieden je volledig beheerders-rechten terug over het spel en natuurlijk de nodige inspraak in de werking ervan.
Het voordeel hiervan is dat wij jouw kosten overnemen. Door onze eigen servers in Frankrijk en Nederland kunnen wij de kosten op ons nemen. Zo ook de (sub)domeinnaamregistratie.
Nee, het gaat niet om bezemkastautomatisering. De servers zijn geplaatst bij OVH France en in een aantal grote Nederlandse datacentrums in Rotterdam en Amsterdam.
Reageren mag via PB of in dit topic. Je kunt ook de Voicemail inspreken op 084 003 0340. Spreek daarbij wel duidelijk je email adres in zodat we kunnen mailen!
Telefonisch contact is later altijd mogelijk. IM maken wij geen gebruik van. Skype is op verzoek wel mogelijk.
Groet.
Servertechnisch is er niets aan het handje...
Hier komt het gewoon als ik de pagina open Game-Projects? (FF3, Vista Ultimate)
Heb eigenlijk twee vragen:
1. Heb je ook een buynow prijs?
2. Wat zijn de rechten van de zaken. Doorverkoop, images enzovoort.
Gr, Simon
Ga nu maar eens met kabels wegwerken aan de gang. Tot volgend jaar :$
http://www.imgdumper.nl/upload…04602-IMG_0398%5B1%5D.JPG
http://www.imgdumper.nl/upload…c20a3-IMG_0399%5B1%5D.JPG
http://www.imgdumper.nl/upload…ab0f4-IMG_0400%5B1%5D.JPG
http://www.imgdumper.nl/upload…05b81-IMG_0401%5B1%5D.JPG
Laatste op de kop, en ze zijn niet zo scherp. Gemaakt met iPhone 3Gs...
Zou straks het resultaat posten Moeten eerst nog een stapel kabels bij