JA, daarom schrijft hij zelf dat het met Paint is gedaan (c)
Posts by Linkforsoad
-
-
Dat je aan het leren bent is geen probleem, en juist hartstikke mooi. Ik moedig het ook graag aan. Doch denk ik dat je allereerst zult moeten zoeken naar een goede applicatie om je layouts in te maken. Met een applicatie als Paint ga je er nooit komen namelijk.
Op het moment dat je laat zien met een goede applicatie echt je best gedaan te hebben (lees eerst eens wat boeken) zou ik, en ik denk veel meer mensen bereid zijn te antwoorden met een fatsoenlijke review / reply.
Daarnaast, gebruik alstjeblieft kleurpalletten. Je kunt absoluut niet zomaar wat kleuren uit de lucht grijpen, wat je hier wel gedaan lijkt te hebben.
Gegroet.
-
-------
-
-
Vreselijk. Als ik dit zie pak ik wel even een volgend webmediabedrijf. Als community is een WK-aanpassing leuk, als webmedia bedrijf niet.
-
403 Forbidden
The Server Did A Boo Boo.
-
Hier ook vrolijk DreamWeaver CS4 (legaal). Werkt goed, nooit problemen mee. Gebruik alleen de ontwerp functie niet, aangezien die overal een bende van maakt en Joomla Templates toch niet leest...
-
Tipje, via Fiddler kun je zien welke verzoeken er allemaal gedaan worden, en zijn de requests richting GoldMaffia.nl (??) dus ook zo gevonden
-
OpenSourceCMS.com -> Weblog aandrukken en vergelijken maar.
-
Ik heb ook mijn punten van kritiek maar verzonden. Ik hoop wel dat jullie het opvatten als punten van kritiek en er ook zo naar kunnen kijken, en het niet zien als een boze reactie of alleen maar "even lekker zeuren".
Groet.
-
Heren,
Het enige wat ik tracht te starten is een publiekelijke discussie over dit onderwerp, aangezien ik zo'n vaag vermoeden heb niet de enige te zijn welke zich stoort aan deze zaken.
De eerste zinnen van de eerste reactie begrijp ik niet. Zou iemand dat willen uitleggen? Woorden als flammen zeggen mij niets. Ik ken wel vlammen, die komen van vuur af.
Lodewijk,
Ondanks dat ik blij ben te horen dat je graag zou kijken hierna lijkt mij dat niet nodig. Ik heb een aantal keer situaties als deze gehad. Het is namelijk niet mijn doel om een persoon in het bijzonder aan te vallen, maar iedereen.
Nogmaals, ik hoop dat we op normale wijze een discussie kunnen voeren over dit onderwerp, en dat het gezien kan worden als kritiek waarmee iets gedaan kan worden, en niet als het lekker "afzeiken" van mensen.
Gegroet.
-
Ha mensen,
Ik wil via dit topic graag op normale wijze discussieren over mijn ervaringen met (enkele) moderators op CriminalsPoint. Wees niet bang, het is geen topic waarin ik wil zeuren, en ik doe dit ook expres openbaar omdat ik het een openbaar onderwerp vindt.
Ik zit sinds ongeveer een jaar op CriminalsPoint.nl, en kom hier om enigsinds op de hoogte te blijven van de wereld waar ik middenin zit, op de manier zoals de gebruikers dat zien.
Ik heb daarbij ook zo mijn mening over de manier van modereren. Laat ik hierbij een voorbeeld aanhalen.
Korte tijd geleden liep er een discussie omtrent gratis webhosters. Hierbij werden wij allemaal over een kam geschoren en kregen we te horen om maar even niet te vertrouwen te zijn, en zo nog meer commentaren zonder onderbouwing.
Ik reageerde hierop aangezien ik het niet eens ben met die conclusie, en geef dit op normale wijze maar wel duidelijk aan.
Na korte tijd staat er een privebericht in het daarvoor bestemde mapje. Hier staat dat mijn reactie verwijderd is. Als motivatie: Voortaan eerst lezen.
Ik heb hierop netjes gereageerd het niet eens te zijn hiermee en heb dit ook gemotiveerd. Daarnaast gaf ik aan deze niet te accepteren en in het vervolg mijn reactie ook opnieuw te plaatsen bij het opnieuw voorkomen van een voorval als deze.
Ik heb hierop nooit meer een reactie ontvangen. En dat is me al vaker overkomen op deze website. En daar ben ik best ontevreden over. Met al mijn goede bedoelingen tracht ik hier normaal een discussie te voeren en wordt dat afgewimpeld alsof we in de gevangenis zitten.
Ik kan dit natuurlijk telkens weer met desbetreffende (verschillende) moderatoren oplossen via de prive berichten functie, maar het leek mij nu tijd hierover een openbare disucssie te kunnen voeren.
Daarom wil ik hierbij graag mijn kritiek uiten op deze manier van werken en hoop dat hier over gesproken kan worden. Mochten jullie hier ook ervaringen mee hebben lijkt het mij gepast dat hier te plaatsen. Hou het wel algemeen en ga niet teveel op een individuele situatie in, zo ook niet specifiek op mijn ene ervaring, want dat zijn er ook meer.
Groeten,
Simon.
-
Ik ben het eens met de mensen welke schrijven dat HTML de basis is. Pas als je HTML eigenlijk zo uit je hoofd kunt opdreunen moet je echt aan PHP beginnen. Een boek kopen is dan ook niet verkeerd, als je ziet wat het op (kan leveren) levert. En je zou ook altijd nog naar e-books kunnen zoeken, maar als die 400+ pagina's zijn wordt je gek van het lezen. Ikzelf heb ook nooit e-books gelezen aangezien het rot leest. Doe het ook pas sinds kort met Stanza op de iPhone, en binnenkort via iBooks op iPad.
Whoops. Lekkere manier van woord afbreken hierboven, sorry
Groet.
-
Dat klopt, ispCP is geen uniek systeem. Het voordeel is wel dat ik veel alsnog zelf kan beheren in de draaiende services en het hosting controle paneel open source is. We mogen dus doen en laten wat we willen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.06.10 19:09:05:
Overigens dank voor de (positieve) opmerkingen -
AZ, ik ben bij je probleem/vraag. Heb je een zaken qua processing, of alleen een versterker waar speakers op moeten komen?
-
Ok. Dat maakt het al een stuk duidelijker
Dan moeten we dus kijken naar speakers welke een grote ruimte van goede kwaliteit geluid kunnen voorzien. Wat heb je staan qua processing / versterker en dergelijke? Ikzelf pak "normale" speakers en heb er een enorme bak processing op zitten, zoals een goede Optimod. Mocht je geen beschikking hebben hierover dan zijn bepaalde opties van de speakers belangrijk.
-
Het doel is toch echt belangrijk te weten. Ikzelf gebruik speakers voor monitoring en heb net wat nieuwe. Dat zijn deze:
Genelec 8020A
Verbaas mij over de kwaliteit. Maar zoals ik zeg, die zijn voor monitoring. Wat wordt het doel? Komen ze in een DJ set, komen ze als monitoring te draaien, moeten ze op je PCtje, wat is het doel?
-
Het is maar een commando wat je moet gebruiken. Zal zo even kijken.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.06.10 19:06:33:
-v kun je gebruiken. -
Je kunt daar ook speciale commando's opgeven. Ik zou eens kijken. Probeer eens -f. Dan zoek ik ondertussen even. Dan zou hij Debug info moeten tonen en kun je ons vertellen wat de fout precies is.
-
Als hier een Apple computer gaat rebooten lijkt dat op een BSOD van Windows. Welk commando geef je op het Darwin scherm. Geef hem eens, ik dacht, -F, dan toont hij Debug info.
iAtkos is ook een gekraakte versie van Mac OS.
AMD processors en OS X is een grote ramp. Ik raad het af. Hackint0sh raad ik sowieso af. Het werkt niet goed. Vaak is het ook nog eens OS X Tiger. Leopard wil lukken, Snow Leopard is het slimste.
Groet.