Ik moest er ook al om lachen, maar goed. Ik snap wel dat ze het schrijven, want ook zij willen natuurlijk voorkomen dat er nog meer van die falende spellen online komen.
Posts by Linkforsoad
-
-
En teksten! Dus ook de VGV (Faq) en regels etcetera.
-
Dat idee had ik ook. Dan heb ik sowieso al geen interesse meer.
-
Ok. Maar zijn het ook jouw afbeeldingen, of zijn ze gewoon van het internet geplukt?
-
Wat zijn de rechten op de afbeeldingen?
Daarnaast schrijven wij Preview, niet Previeuw
-
In dat geval wel. Hier ook. Maar niet veel mensen hebben dat op hun huis zitten, dus vandaar.
-
Te druk, input velden te doorzichtig, over het algemeen veel te lomp.
Lettertype is wel leuk.
Waarde: 0, lijkt mij niet iets voor verkoop.
-
Ik wil niet zeuren, maar er zijn tegenwoordig zelfs al verzekeringen welke niet uitkeren bij inbraak als je op internet schrijft dat je op vakantie bent... En tegenwoordig kunnen mensen je makkelijker aan een huis linken dan je denkt!
-
Het werkt nog niet goed, want het menublok verschuift, maar ok.
Je zou ook gewoon overal een spacer-tje tussen kunnen zetten.
-
Moet dit via een upload CSV (of wat is de WLM extensie?) gebeuren, of mag het ook via een koppeling met WLM zelf, wat tegenwoordig ook mogelijk is...
-
-
Dat ligt aan providers met DNS servers welke zich weer eens niet aan onze TTL van 5 min. houden.
Overigens, laten we back on topic gaan.
[offtopic]Beheerders, bovenstaand bericht NIET verwijderen, aangezien ik tracht te voorkomen dat er een onnodig slechte recentie / bericht rondom Karhost online geplaatst wordt. Indien dit wel gebeurd ben ik genoodzaakt het opnieuw te blijven posten. Verdere uitleg lijkt mij onnodig.[/offtopic]
-
Alles heeft zijn maximum.
-
Karhost maakt op dit moment geen nieuwe accounts aan
-
Maar is het nou serieus werk, of meer "ik-verveel-me-en-ga-maar-wat-doen-en-ons-vervelen".
-
Aanvulling:
Verlies jij je rechten als wij het kopen, of blijf je jezelf rechten geven? En hoe heb je dat bij de vorige verkoop geregeld.
Staat hij ergens in een portfolio / hoe is dat geregeld? -
Vijf dingen:
Welke rechten kopen wij over?
Kun je aantonen dat je alle rechten hebt?
Wat is het? Een file uit je ontwerp-applicatie, bijvoorbeeld Photoshop, of HTML?
Verlies jij je rechten als wij het kopen, of blijf je jezelf rechten geven? En hoe heb je dat bij de vorige verkoop geregeld.
Staat hij ergens in een portfolio / hoe is dat geregeld? -
Ik heb met veel plezier DreamWeaver CS4 (Mac editie dan) gekocht en blijf tevreden over dit stukje software. Het toont fouten in scripts, vult automatisch aan (ben lui), en werkt live op server.
Maar ieder zijn eigen ding hè.
Gegroet.
Citaat van larsisgoed9Dus jij hebt 399 EUR betaalt voor Dreamweaver?
Laat me niet lachen (xD)(xD)
Doe gewoon legaal en gebruik Notepad++.
Nu kan het is legaal en dan willen jullie het illegaal...Oja, Notepad++ geeft al het belangrijke aan.
En voor HTML is http://validator.w3.org (World Wide Web Consortium) uitgevonden, waar je het kan laten checkenSucces met het leren scripten
Lars
-
De Page Speed plugin voor Firebug is zeker een handige! Geeft nog veel meer handige tips.
Citaat van KillingdevilAls je Firefox gebruikt (Wie gebruikt zoiets geweldigs nu niet?) kun je het doen met firebug. Download Firebug bij Firefox, ga naar Page Speed, druk op Analyze Preformance en je krijgt suggesties om de pagina sneller te maken. Daarbij zitten ook suggesties om plaatjes te optimaliseren. De geoptimaliseerde versie geeft Firebug er gratis bij!
Zeker het uitproberen waard, heb het nog nooit echt gebruikt (slechts bij enkele afbeeldingen), maar denk dat het zeker functioneel kan zijn.
-
De hele wereld van de Criminals games is overvol. Ze zouden zo onderhand bij wet verboden moeten worden.
12. Gij zult geen criminal opzetten.
(11. Gij zult niet downloaden)
(13. Gij zult niet posten op het RadioForum)