Iedereen maakt in situaties als deze fouten. Heb je de druk van die man wel eens bedacht? Als hij andersom had gewerkt was het in Spanje nu rellen geweest...
Posts by Linkforsoad
-
-
Laten we blij zijn voor Spanje dat ze wereldkampioen zijn, trots zijn op ons team dat ze toch potverjandozie tweede zijn geworden, en nu doorlopen mensen en doorgaan met het normale leven??? Back to work? Ik wel
-
Ook hier weer, kijk eens rond naar kleurpalletten en combinaties. Je kunt niet zomaar een paar kleuren uit de lucht halen. Daar zijn hele studies van gemaakt (c)
-
Citaat van mafiabase
Nee joris je moet niet denken dat mensen dit altijd voor hun plezier doen dit is voor sommigen een hobby en voor sommigen hun werk voor 25 euro kun je het wel voor mekaar krijgen denk ik je moet eens aan Cas vragen misschien dat hij dit wel voor je wilt doen.
Er zijn zat mensen welke niet alleen maar aan zichzelf denken en voor alles geld moeten zien!
-
Natuurlijk, er is verschil. Maar het is wel zo dat als je MySQl kunt, dat je met even een dag of twee lezen (boek, geen halve tutorials) toch wel aardig op gang komt hoor.
Voetbal? Wat is dat.
-
Hmm ok. Geinig.
-
Spreek me maar gewoon aan met je
Maar goed. Die heb ik zo snel niet bij de hand helaas, maar ik zou eens rondvragen.
-
[offtopic]Ferhat, wij praten over een algemene SQL vraag... Daarnaast kun je niet zomaar iemand verbieden scripts te gebruiken als je daar eerder wel groen licht voor hebt gegeven. Zorg daarvoor eerst maar eens dat je iets op papier hebt.
Ik denk dat je dit via de PB-functie moet overleggen, en wij hier maar moeten blijven bij de SQL vraag.[/offtopic]
Joey, wil je van alle mogelijke opties een lijstje hebben met betekenis? Want ik snap je vraag niet helemaal.
-
-
[offtopic]Mee eens! Weg met die piraterij, en lekker licenties kopen. Of moeten wij jullie crime games en layouts ook zonder licentie gebruiken / jatten.[/offtopic]
Biedt Microsoft zelfs voor Hotmail al telefonische support dan??
-
Dat zegt je URl bh-projects.tk wel.
-
Zie het toch best vaak gebeuren, en aangezien layouts hier klaar staan om "groot" ingezet te worden ben ik wat voorzichtig daarmee.
Daarnaast was de reactie op Cas misschien wat hard, maar ik ben nou eenmaal graag meteen duidelijk met zulke mensen. Hou niet zo van mensen die denken te weten wat ik wel en niet zou weten/kunnen. Dat weet ik zelf al te goed, en geef ik ook gewoon toe hoor.
Back ontopic denk ik maar. Verdere reacties via PB?
-
Citaat van larsisgoed9
De ?> tag is een gewone tag, netzoals de <? tag.
Het probleem zit erin, dat niet elke host de <? tag heeft ondersteund.
Ik zeg ook niet dat het geen gewone tag is. Het kan alleen verwarrend zijn en er zijn hosters die ze niet vreten. -
Ik begrijp het doel van Stock Photo's best. Gebruik ze zelf ook vaak genoeg. Vaak mogen ze niet eens commercieel gebruikt worden. Probleem is dat veel mensen ze er wel bij verkopen als "die heb ik gemaakt, mag je kopen met gebruikersrecht".
-
Citaat van jessewillem
<? ?> heb je gelijk in Linkforsoad, deze worden niet op alle hosts ondersteund, en toch kom ik ze tegen bij criminal sources.
Dat is een van de problemen ja, maar toch accepteren veel meer webhosters ze tegenwoordig wel. Maar bijvoorbeeld XML accepteerd ook <? ipv <?xml, en zo zijn er nog een aantal plekken, wat ook weer voor verwarring kan zorgen. Je werkt met meerdere mensen met hun eigen systeem van doen en functioneren, dus je moet zo goed en duidelijk mogelijk werken, ook als dat wat extra tijd kost. -
Het lijkt mij dat mensen dan eerst door een soort van intake procedure moeten.
Laat zien wat je kunt.
Kun je:
Scripten volgens de regels.
Net en overzichtelijk scripten.
Is het zaakie veilig.
Weet je ?berhaupt waar je aan begint.En nog een tipje. Werk niet teveel met table's, en gebruik nooit, maar dan ook echt nooit short tags (<? e.d.).
Blijft het snel.
Gegroet.
-
Cas, ik weet of ik weet of ik iets weet of niet. (lekkere zin). Jij weet niet wat ik wel en niet weet, dus let even lekker op je eigen, dankje.
Ik heb geen interesse meer omdat ik geen layout wil met fotos welke voor iedereen openbaar zijn, en dus ook in andere layouts gevonden worden. Daarom vraag ik het ook. Ik ken namelijk niet alle bestaande stockphotos uit mijn hoofd.
-
-
Het aantal maffiagames zou sowieso teruggedrongen moeten worden.
-
Ze zouden eigenlijk een meldformulier moeten maken op de website. Inclusief mogelijkheid om screenshots e.d. mee te sturen. Maar goed, dat zal wel nooit gebeuren :{