Posts by Linkforsoad

[offtopic]Offtopic, Offtopic, Offtopic, Offtopic, Offtopic, Offtopic, Offtopic, Offtopic, Offtopic, Offtopic, . :-)[/offtopic]

Heb je nog speciale wensen, of gaat het om gewoon het bestand omzetten naar HTML. Of moeten we nog aan een waslijst aan wensen gaan voldoen.

Je zou eigenlijk naast de SVN server over een tijdje een Mantis pagina op moeten zetten, waar iedereenz zijn fouten / tips / meningen kan droppen :)

Voorbeeldje, devtrack.tweakers.net.

Citaat van mrmike

Sorry als ik zoon site zie ben ik al meteen vertrokken met al dat roze.

Kijk wat rickvbeek al zij en liet zien. Dat is nu professioneel en daar wil ik wel op rond kijken maar ja zoals de mensen hier al zeggen moet er nog wat gebeuren voor dat je een nieuwe site hebt.

Succes daarmee

[offtopic]Ah, ja, er zit roze in. Dat kan niet hoor! Dat is een kleur voor mietjes :-)[/offtopic]

Het klopt absoluut dat roze heel verkeerd gebruikt kan worden in layouts. Toch is en blijft roze ook gewoon een van de kleuren welke wij kennen is er niets gek aan. Maar ik ben het wel eens met het feit dat het hier niet helemaal goed is toegepast.

Ik denk dat je er eerst "stiekem" een aantal moet maken totdat je het echt in de vingers begint te krijgen, en ga dan eens zien of je iets kunt laten beoordelen hier. Kijk anders een klein beetje af van dingen als FreePSD.com etc. Daar kun je mooi zien hoe zij het maken.

iCriminals, .eu bestaat gewoon. Check eurid.eu.

Willem, dat klopt ja. Eurid berekend dit wel. DNS.be volgens mij ook, en hier met de .pt is het helemaal erg. Die moeten echt alles van je weten. Vestigingsadres in Portugal, nummer Chambre of Commerce Portugal e.d. Net als Frankrijk met hun vestigingsadres Frankrijk.

To the point. Laten we het hierbij afsluiten en terug on-topic gaan. Ik heb eens nagedacht over FailedBlog.nl maar heb helaas geen interesse meer.

Gegroet.

Citaat van Willem

Als je verhuist naar een andere registrar dan betaal je de nieuwe registratie kosten die je moet betalen bij een nieuwe registratie.

Domein wordt dan zogeheten opnieuw geregistreerd.

Dat klopt. Opnieuw geregistreerd wordt het niet, maar zo zou je het kunnen noemen ja. Toen we nog geen gebruik maakte van DRS 5 zat het wel zo'n beetje zo in elkaar.

Er worden vaak ook kosten berekend voor houderwijzigingen. Maar daar zou ik me bij de SIDN in kunnen vergissen. Elke registrar mag dat immers zelf bepalen.

Nee, ik vindt het ook helemaal niets. Wat ikzelf het liefste zie bj een inlog scherm is een donkere achtergrond en alleen een klein schermpje in het midden waarin ik niets meer kan doen dan inloggen. Hoef geen 400 knoppen. Gewoon een dropdown schermpje e.d. om in te gaan loggen enzovoort.

Hmm. Dat is wat lang, maar goed. Komt de houderwijziging er nog bovenop (prijs)? Want ik doe alles bij TransIP zodat ik de nameservers aan kan passen naar onze eigen colocated servers. :)

Citaat van Axl_H

Misschien even je spambox ff instellen....

Dan nog bezwijkt een server al snel onder veel email verkeer. Je zou met een goede, krachtige firewall voor de server (dus als aparte machine) iets op kunnen lossen, want zelfs als je ze blokt in de firewall zou je firewall wel AL die verzoeken moeten droppen.

Wij hebben tegenwoordig ook een apparaat waarvan ik de naam even kwijt ben voor de servers zitten, welke dit alles opvangt.

Hoe zou er gedoneerd moeten worden dan? Zie nergens iets staan, en adverteren doe ik hier niet aangezien dit niet mijn doelgroep is.

Mocht je ooit naast Google Ads ook zelf advertentieruimte willen bieden / meerdere netwerken samen willen voegen, kijk dan eens naar OpenX. Dat is een gratis advertentie-systeem. Draaien wij ook.

Gegroet

Citaat van svenneke

alleen spijtig dat ik gen kvk zie komt niet echt zo vertrouwlijk over

Hou toch op. Dat is hier altijd het eerste wat genoemd wordt. Laat iemand eerst rustig zijn website afmaken, en ga daarna zeuren over nummertjes.