Posts by Linkforsoad

Citaat van Scooby-Doo

Even voor de duidelijkheid voor de mensen die op buitenlands ip of gsm zitten kunnen meestal niet op de site...

Dit komt omdat er een Proxy block zit ingebouwd (xD)
    Verder zijn de scripts zonder doorverkoops rechten...

Zie het ja. Handig als je je proxy en vpn servers in Roubaix hebt staan (c). En om nou even Squid op de webservers te zetten. Weet niet of dat zo handig is (c)

Wordt het verkocht zoals op de screenshots te zien, of wat?

Overigens, ik zie net dat Dein op hetzelfde moment als mij een thread opende over een manier van eerste bericht opstellen. Toen ik hier ging schrijven bestond dat topic nog niet, en daarnaast heeft dat hele format voor een thread als deze totaal geen zin.

Priveberichten hierover mag je dan ook voor je houden.

Danke,

Simon alias Linkforsoad.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.07.10 19:50:27:
    Ferhat, uit welk bestand haalde je dit eigenlijk?

Ha Mensen,

Ik weet dat in onder andere de source van Banditi een scriptje zit wat op het forum afkortingen, zoals

PHP
    :-)

van emoticons vervangt door de "echte" img-tag. Ik weet ook dat dit met PHP gebeurd.

Ik kon dit heel lang zo opdreunen maar ben het helemaal kwijt. Ik heb helaas een te slappe verbinding om even rustig de complete source te downloaden en te gaan kijken, en heb daarnaast geen beschikking over onze fileservers omdat een VPN verbinding opzetten ook enorm traag is.

Alvast dank voor degene welke hem hier even zou kunnen plaatsen. Google leverde met mijn mogelijkheden qua verbinding helaas niets op. Gelukkig staat Criminalspoint.com in cache.

Heb helaas nooit meer schermafdrukken van Swatcrime.be mogen ontvangen.

Nogmaals problemen met verbinding maken. Klopt ook wel:

IPadress: 77.54.24.79
    Provider: vodafone.pt
    Hostname: 79.24.54.77.rev.vodafone.pt

Iemand die ze kan sturen??? Een of andere pokke-regel zegt dat mijn email adres hier verwijderd wordt, dus die is via een privebericht op te vragen. Ik heb geen MSN en werk op GPRS, dus dingen als TeamViewer werken helaas niet :(

Ik snap niet zo goed waarom alles zelf gemaakt moet worden. Er zijn zoveel kant en klare systemen, ook veilig op het web te vinden. Kijk naar dingen als MyBB, vBulletin (betaald en minder geworden) en ga zo maar door.

Gegroet.

Zou toch graag een voorbeeld hebben van SwatCrime.be.

Kan de website niet bezoeken.

Citaat

U bevind zich achter een Proxy Server of Buitenlands IP.
    Deze zijn niet toegestaan!

IPadress: 87.103.111.211
    Hostname: 211.111.103.87.rev.vodafone.pt

Wat een rare conclusie. Ik vertaal ook genoeg dingen die ik niet volledig ken. Dat hoeft ook niet altijd. Laat die heren nou maar, en van elke keer die Engelse tutorials lezen leren ze het binnen de kortste keren :piraat:

Laat die jongens toch hun idee hebben. Ik zie ze liever moeite doen voor een mooie website met goede tutorials dan weer zo'n vreselijke crime game welke er al teveel zijn! Er zijn toch ook al genoeg crime games?! En die maakt ook iedereen tegenwoordig. Gun de heren toch een leuke websites, en als in jullie ogen het niets is, dan bezoek je het niet. Niemand die het je verplicht hoor...

Heren, kun je iets meer vertellen over de eis van het CMS systeem.

Mag ik je daarnaast verwijzen naar OpenSourceCMS.com. Daar staan vele CMS systemen met demo websites.

Ik vindt het een beetje een knipselwerkje van de basisschool, maar dan op virtueel papier. Gekopieerde zaken in een iets andere vorm gezet. Nee, niet waar ik van hou.

Koen,

Apparaat voor de servers:

Wij krijgen twee Gigabit lijnen binnen. Deze twee gaan eerst in een soort van server welke aanvallen kan herkennen. Lijkt op een firewall. Kom even niet op de naam van dat apparaat. Tijdje terug nog besproken op Tweakers.net. Daarna gaat alles de echte firewall in en dan richting switches, loadbalancers, servers e.d. Perfect ding. Dagelijks DDoS aanvallen hier, en die zijn meteen weg.

DirectAdmin heeft soms wel wat gekke dingen, dat klopt. Ikzelf gebruik daarom ook een controle paneel wat niets meer doet dan wat klein administratief gebeuren om mensen zonder kennis ook toegang te geven tot mail adressen e.d., maar verder configureren we gewoon alles zelf. Dat is stukken makkelijker en je weet dan ook precies hoe het zit.

10 jaar opslaan????!!!!! Wij moeten hier ik dacht 6 maanden of een jaar, en dan ook alleen wat headergegevens. Ikzelf pak gewoon een jaar, maar goed. 10 jaar is lang! Lastige is dat een firewall ook nog wel eens wil bezwijken onder al het inkomende verkeer. Het droppen van AL die pakketjes kost natuurlijk ook weer load. Gelukkig wel minder.

Toen wij de firewalls nog op de servers zelf draaide is het me ook wel eens gebeurd. De firewall kreeg zoveel te droppen pakketjes dat zelfs die onderuit ging. En dat gaat dan om toch echt wel krachtige servers. Was wel twee jaar terug. Er is natuurlijk qua techniek heel veel veranderd.

Enkele honderden mails per kwartier? Hmm, dat zou je kunnen doen ja. Ik hou er alleen niet zo van. Maar ik weet niet over welke apparatuur je allemaal de beschikking hebt en welke capaciteit je lijnen hebben.

Yoichi,

DirectAdmin levert in sommige gevallen geen goede kwaliteit, dat klopt. DirectAdmin is gemaakt en gericht op webhosters welke een lading accounts van klanten moeten beheren. DirectAdmin wordt nu echter gebruikt in een situatie waar het maar om enkele websites gaat, maar deze hebben wel een enorme klap verkeer te verwerken. Ik heb geen idee in de bezoekersstatistieken, maar volgens mij zijn dat er toch wel wat.

Die beperkingen staan misschien wat verkeerd, dat ben ik met je eens. Daarnaast blijf ik bij het feit dat DirectAdmin niet gemaakt is voor een situatie als deze, en lijkt het mij ook beter om zelf deze zaken in te richten / een controle paneel te pakken waarin je zelf je config's kunt schrijven indien gewenst.

Gegroet,

Simon.