weer zo iemand die denkt gratis souce helemaal bug vrij wat niet echt bestaat en daar geld mee verdienen
als je niet kan scripten leer het dan zoals 3/4 van cp
en begin er dan mee
weer zo iemand die denkt gratis souce helemaal bug vrij wat niet echt bestaat en daar geld mee verdienen
als je niet kan scripten leer het dan zoals 3/4 van cp
en begin er dan mee
en het script bij clans dat in aanmaak is krijg je dat er ook bij of niet?
Citaat van LinkforsoadEven een idee van de inlogpagina en twee of drie plaatjes van binnen is voldoende
zal ze even maken ik edit dit bericht
clans
http://i28.tinypic.com/34squfn.jpg
hoofdkwartier
http://i30.tinypic.com/2yltcme.jpg
nog eens clans
http://i26.tinypic.com/16ae4hi.jpg
net na het inloggen
http://i26.tinypic.com/bdjt4p.jpg
als je andere nodig hebt stuur maar pm neem ze wel dan:)
als MrWasted hier probleme mee heeft dat ik die screen on zet liefst pm sturen en verwijder ze weer:)
linkforsoad wat wil je zien van swatcrime?? ik kan wel screenshots uploaden kan nog inloggen alleen kan geen admin paneel laten zien ben geen admin
euhm bij mijn weten gaat een euro niet tot 3 na de , je kan het zo ver uitrekene ja
maar in het echte leven gaat het tot 2 cijfers na de komma:p robin je brengt me in de war nu :p
Aan wat ben je verslaafd?
Hoe lang ben je hier al verslaafd aan? karper vissen
Sinds je hoeveelste jaar ben je hier verslaafd aan? 15
Heb je wel eens geminderd, dus was het eerst erger? ja wanneer ik moet werken:p
Hoe vaak heb je geprobeerd te stoppen? elke x als ik moet werke of wat anders moet doen
Hoe lang duurde je langste stop?8uurs :p
Zou je graag willen stoppen? nooit :o
Toon Meer
koen ik neem op mini laptop mee hoor als ik sessie ga nachtvisse wiekend ofzo
Citaat van Robinsvenneke, bedankt voor je commentaar. De layout is eigenlijk helemaal naar mijn wens omdat ik het strak wil hebben en dat is wat de doelgroep ook wil.
Wat je zegt over die 0.03 zal ik wel omzetten naar 0.3 cent.
Over de kvk, wat hebben jullie hier toch allemaal met die 9 cijfers?
je verstaat het verkeert :p
je ziet nu zo 0.3cent als je nu zou zetten 0.03euro zou beter zijn volgens mij toch
tja de layout ieder zijn keuze vind hem niet echt geschikt voor dit doelgroep mijn keuze maarja jou site jou keuze he
ook van die kvk wil je er niet mee afkrake ofzo totaal niet wil je gwn de hint geve dat je dan vertrouwlijker overkomt niemand moet die neme hoor van me:)
je weet maar nooit zeg nooit nooit he mss nu niet mss niet binne de 10 jaar maar over 11 jaar mss wel he je weet maar nooit:p
en u vodde is een ander woord in het nl voor maandstonden als iemand snel in de aanval ga zegge we meestal gast hebbe u vodde weeral tja belgs :p raar taaltje
Citaat van SuperiorZeg ik dat dan??
Geef alleen aan dat Nederland hier niet onder valt en wij ons dus geen zorgen hoeven te maken over deze regel.
u vodde ofzo :p ni direct in de aanval gaan hoor als iemand wat zit te lache en den 2de wat in belgie is kan in nl nog komen we zijn wel buurlande :p onthoud dat wel
terror me excuses hoor jij zit er toch goed naast kijk je denkt dat die aan het rippe was omdat die van bove donkerder is als vanonder gwn gemakkelijke conclusie daarvoor :p heeft gwn donkerdere kleure genome als benede en meer stroke bove als benede zo denk ik er toch over
sorry JoeyB1996 dat ik oftopic ga kan er zelf niet goed tege dat mensen wille blijve doorrammen tot ze zelf gelijk krijgen als ze totaal ongelijk krijgen
ziet er wel leuk en tof uit goed gewerkt zou ik zeggen :p
alleen spijtig dat ik gen kvk zie komt niet echt zo vertrouwlijk over
en ook er staat we betalen je pas uit bij 2.000 punten 1 punt is 0.3 cent zou ik eerder zo zetten 0.03 want als ik zo lees zou ik toch zeggen dat jij zegt 1punt is 30 cent zo lees ik het gwn tipje dat ik geef voor misverstande te verkome:p
geef je toch 6/10 voor de site voor het werk neem een nieuwe ingame en outgame layout beetje netter en prof dan kom je ook ineens beter over
mijn tips :p
mss een demo accountje ?
en mss even verhaaltje wat de site specifiek waar voor hij moet dienen
kan nu al zeggen de layout vind ik niet echt zo toppie
hij heeft gwn zijn letters donker geel gemaakt en dan stroke naar binnen gedaan op x2 in het zwart en dan krijg je dit resultaat
zal expres me bericht aanpasse voor jou
Cijfer 6/10:
Pluspunten: het icoontje en de achtergrond al kun je die gwn vinden
Minpunten: alle rest is gwn een rander pakken en pattern en hopla je hebt alles je tekst is te groot vind ik
Tips:ga je tekst kleinder maken en doe er meerdere effecten in zal je mooier resultaat krijgen
evt waarde: denk op 2.50 meerdere keren verkopen anders 7euro
je gaat me niet zegge dat die octo helder ziende is hoor:p anders ga ik er morge eens heen om te vrage welke lotto cijfers en over weekje valle:p
Citaat van azsvenneke dat is jouw visie maar een ocotpus beïnvloedt het voetballen niet:O? hij geeft ook maar zijn mening!
ik ben maar aan het zeveren over die octopus kijk heeft gwn al paar x geluk gehad dat die juist zat en nou krijgt die gwn een koekje:p
az die octopus was gwn omgekocht ja :o of was gwn een fan van spanje zo simpel is dat (xD) ha weetje ik bekijk het zo:)
nl heeft niet gewonne de ploeg waar ik voor supporte als mijn buurland kijk ze hebbe wel de finale weer meegemaakt en dat is ook goe vind ik zo