Crimecc.nl/be/eu

• Hallo, Criminalspoint

Omdat het weer niet is gelukt om scripters
    en een slicer te zoeken vraag ik het nog een keer mischien hebben mensen nu wel intresse.

Ik ben opzoek naar 2 scripters en 1 slicer voor CrimecC.nl/be/eu.
    Wat krijgen jullie ervoor terug.
    De Scripter krijgen 25% inkomsten per persoon.
    En de slicer krijgt Gratis reclame op de website.

Verder draaien we crimecc op cpanel en we hebben 250gb dataverkeer en 1gb opslag.

hiermee hoop ik genoeg geinformeert te hebben.

Mvg Nando De Bruijn

Aub Ontopic blijfen Alvast bedankt:D

Darsstar edit: crimeclub, sorry

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @,Joey
    CC mag gestart worden als je, je eigen versie maakt en geen crime-club layout gebruikt.

@,Spy
    Ik wil wel graag voor je slicen:)

Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

• Citaat van fitim-123

@,Joey
    CC mag gestart worden als je, je eigen versie maakt en geen crime-club layout gebruikt.

hier mag niet worden gepraat op cp 0 tolerantie of heeft de crew al want anders uitgeroepe:p dus ook niet een clone of zelf gemaakte niets

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Ik weet niet waar jullie het over hebben er staat niks over crimeclub in dus waar komt het vandaan en het word een uniek spel

@joeyb Ten eerste je hebt het nog niet eens gezien dus hoe kom je nou weer oordelen snap mensen egt niet hierzo8-) mensen weten niet eens waar ze het over hebben
    En ga alsjeblieft naar de opticien want je kan zo te zien niet lezen
    Sorry hoor moest er even uit kan er egt niet tegen als mensen gelijk zeggen mag dicht :S Je vervuilt alleen maar het topic XD

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!