Posts by Creativ3

Ik heb het over marktplaats dat is gewoon een nederlands woord. Neem aan dat ik die wel mag gebruiken? Staat zelfs in het woordenboek. Zou geen idee hebben waarom dat niet op deze website mag komen?

Gerben dat is echt de grootste bullshit die er is. Tuurlijk mogen wij het over Marktplaats hebben dat is gewoon een woord. En een plaats waar een markt word gehouden is een "Marktplaats" nederlandse taal.

En Geboden onder voorbehoud betekend dat je bod word weggezet maar onder enkele condities. Deze dienen dan ook naar de verkoper gestuurd te worden.

Bijv. Ik wil een bod van 25 euro doen mits er alle rechten op het script zit.

Iets anders dus als terug trekken. Ik neem dat in een topic plaatsen "bod onder voorbehoud" ook bullshit is aangezien je dan beter een pm kunt sturen.

Gerben dan moet je een designer inhuren met goed portfolio etc. maar niet een battle starten dit zijn de risico's aan de andere kant zitten ook tig meer designers aan je design dus de kans dat er iets beters uitkomt dan verwacht..

Beste CP-ers,

Laatste tijd valt het me op enige fora op dat er vaak geboden word maar dat als ze dan hoogste bieder zijn er vanaf zien.

Maar helaas zijn dit niet de regels van bieden. Als je een bod plaatst dien je dit geld te hebben en bij een winst dien je gewoon te betalen.

Je gaat toch ook niet naar een winkel en dan zeg je dat zou ik graag willen hebben tegen de verkoper. En bij de kassa zeg je dat je er toch vanaf ziet.

Dit geld hetzelfde met openen van battles. Waar ik me aan stoor is dat er dan niet het gewenste resultaat komt. En dat er dan maar gewoon niet meer gereageerd word. Of dat er geen duidelijk bedrag staat. Bijv. max. dit bedrag maar dat is natuurlijk onzin.

Battle openen is vast bedrag maken. En bij de deadline verstreken is gewoon de beste betalen.
    Ook opmerkingen van "deze layout heb ik nog voor 20 euro" is onzin in een Battle topic. Als er niks moois tussen zit dan neemt de starter gewoon de goedkoopste. Terwijl het er bij een battle om gaat dat iedereen gelijke kansen heeft.

Ik hoop dat mensen hier in het vervolg rekening mee houden.

Met vriendelijke groet,
    Stan van Oers

Ik mag hem inderdaad verkopen! Maar er komt of een hele goede regeling als hij word weggegeven (met licentie registratie). Of we vragen er een klein bedrag voor om banditi praktijken te voorkomen. Dat het web opeens volstaat met 1 dezelfde layout en source.

Nah zou gewoon een aantal simpele tips wat je vaak ziet bij beginners die fout gaan.

Maak bijv. een aantal verschillende menu's en leer mensen hoe dat moet zodat ze he tkunnen toepassen. Of Leer ze duidelijke verdeling van een site te maken. Zodat je geen 600x800 layouts krijgt.

gr,
    Stan

PS: ik heb nog een aantal tuts liggen die ik voor tutsplaza hebt gemaakt. Als je een leuk idee hebt om een aantal tuts bij elkaar te zetten mag je die ook wel gebruiken.

Mwa ik wil dit wel gratis doen opzich. Ik had toen ik zelf net de g4g source had gekocht ook dit probleem. Is voor iemand die html en css kent makkelijk maar kan heel irritant zijn als j eniet weet waar je moet beginnen..

gr,
    Stan

PS wil je van mijn diensten gebruik maken moet je maar even een pb met je mail sturne.