Posts by Creativ3

G4G verkoopt hun licenties voor 1750 euro krijg je een zipbestandje van nick velten (beheerder G4G) met daarin de source en de layout, layout moet wel worden aangepast want hij mag niet zo online komen.

@swatcrime hij staat wel online maar nog niet opengesteld voor bezoekers. zal binnen een maandje wel komen

haha kijk ik wil niet lullig doen maar je maakt een topic aan waarin je vraagt of iemand een oplossing voor je probleem heeft.

en dan moeten wij jou gaan benaderen voor verdere info sorry hoor het is jou probleem daar ga ik geen moeite voor doen.

oplossing voor je probleem ga er niet mee verder! decompile van een .exe bestand is niet alleen moeilijk omdat je de benodigde software er voor nodig hebt (meestal redelijk duur)ook zal het terug gaan naar de source taal waarin hij is geschreven! dat is op hoog programmeer niveau. dat is niet van ik kan wat php en java en C++ nee je hebt het dan over mensen die een talent ervoor hebben en die daar super goed in zijn! mensen die als programmeur voor adobe werken maken heus geen scriptje die ik ook kan maken. anders zouden ze niet zoveel ervoor betaald krijgen!

ik wil alleen het kleuren schema overnemen ik hou de linken wel gewoon aan 2 kanten. en dan een flash banner erboven. maar mag ik trouwens het banditi script doorverkopen? want ik heb er echt al heel veel aan gedaan andere betaal methodes toegevoegd. chat vernieuwt eigen forum erin. nieuwe admin panel en een helpdesk. zou een beetje triest zijn als ik hem dan niet mocht verkopen

world of maffia ziet er heel goed uit !
    maar ik wil eigenlijk niks meer van de oude layout zien. ik wil eigenlijk iets meer voorbeelden van mooie banditi sites. als mijn maffiasite in de lucht gaat wil ik eigenlijk van heel de css en alle images af. zodat het echt mijn site word een beetje in de richting van http://www.maffiagame.nl.

zoveel mensen die de banditi source op hun site hebben staan dezelfde layout als banditi.nl? het lijkt mij juist uitermate belangrijk dat je een andere mooiere layout hebt, daar komen namelijk veel mensen op af! ik ben nu 3 dagen met de BDT source bezig en ik vind hem uitermate flexibel werken. oke de g4g source is beter gescript maar daar heb ik ook enorm vele voor betaald?

is hij dan zo moeilijk aantepassen?

ik heb 1 game de gokkast al af alleen de xml een beetje bijstellen je krijgt nu 1 milj. als je wint bij alles :P moet even een aantal verschillende prijzen van worden gemaakt.

ik dacht als je de hoofdprijs hebt dat je dan 1 cc krijgt wat vinden jullie daarvan?

in mijn script van banditi zitten een aantal games niet.zoals gokmachine

heeft iemand dit al gescript en gepost? zoniet begin ik eraan en zal ik het later deze week hier de games posten
    :cheer::cheer:

gr, stan