Posts by Creativ3

1)
    ik heb zeker een vergoeding voor de klus! het bedrag ligt natuurlijk aan de layout!
    want ik ben niet zo bekend met prijzen van layouts.
    dus noem maar een bedrag en laat je portofolio zien ;) dan bespreken we al de zaken van geld daarna wel.

2)
    G4G source is niet illigaal wanneer je gewoon een licentie bij nick velten (veltenmedia) voor 1750 euro haalt. wat mijn compagnon waarmee ik de game wil starten heeft gedaan!

Dat er een aantal mensen zijn die zo zielig zijn om het gratis op internet zetten zonder licentie of toestemming is wel heel laag. maarja ontopic:

kan iemand dit voor mij realiseren?

beste mensen,

ik zoek een professionele maffialayout of iemand die z'n layout kan maken!

voorbeelden die ik mooi vond:
    -russianmafia.nl
    -drugsmaffia.nl

als het kan gebased en gesliced (dus .html & .css).

het is voor een g4g source.

gr,
    stan

denktank is niet zo heel moeilijk te maken ;) heb ik binnen een half uurtje gedaan. zal vanavond weleens kijken en dan even op CP zetten.

gr,
    stan

PS je bedoelt toch gewoon een forum voor alleen door jou gekozen mensen (de danktankers)

steam heeft een groot social network erachter hangen, en bij veel online games (CSS CAD4) zijn er speciale steam servers. op sommige games kun je zelfs zonder steam niet online spelen.

de prijzen zijn gewoon dezelfde als in de winkel, dat weet ik 100% zeker.

beste flatliner,

weet je al hoe het te werk gaat met steam werken?
    anders moet je dat eerst even uitzoeken.

maar ik heb al een stuk of 10 spellen gewoon via de creditcard daar gekocht niks aan de hand. je krijgt ook niks van post van steam thuis volledig betrouwbaar. het is gewoon betalen je steam openen en installeren het spel en spelen.

gr,
    stan

Ten eerste uit het oogpunt van de Europese politiek is dit helemaal niet mogelijk. Hij weet nooit genoeg medestanders mee te krijgen om dit te realiseren misschien wel omdat zijn idee helemaal niet te realiseren is. Er zijn verschillende wetten gemaakt om zulke dingen te voorkomen. Neem bijvoorbeeld onze belangrijkste grondwet artikel 1 maakt zijn plan onmogelijk! want je mag geen andere straffen geven op basis van geloof! dus zij het land uit wij ook het land uit bij het begaan van een strafbaar feit.

Iedereen doet nu wel grappig erover dat wij dan in Marokko feest gaan vieren, maar ik denk dat de meeste daar in de praktijk anders over denken. (zelf je vliegticket betalen, bijna geen tijd om spullen te pakken, huis verkopen binnen 2 dagen?, familie achterlaten & ergens anders een verblijfsvergunning te krijgen)

al met al ik ben geen moslim of voor moslims, ik vind sommige dingen ook enorm ergerlijk. maar dit lijkt me geen oplossing.

gr, stan

ontopic mensen, ach we kunnen blijven discussiëren over dingen die worden verdraait! Niels ik zal ophouden mijn inzending is er uit, ik nodig je wel uit om als over een week of twee mijn bedrijf er is even te komen kijken naar het portfolio van ons. en misschien vind je de website zelf ook wel goed

klopt idd het is niet echt leuk sommige mensen doen niks meer zelf aan hun script ze wachten tot de update hier komt en instaleren het! zoek een uitdaging zorg dat je spel goed word! je doet iets voor je spelers en je leert zelf php. :cheer:

zo heb ik al de xml's van die nieuwe games van banditi uitgezocht na een week heb ik het bijna helemaal werkend (dat is leuk voor de spelers) en ik heb weer wat nieuwe dingen geleerd.

dus mensen plzz verdiep je een beetje in php als je een criminals hebt en ga niet alles hier vragen verzin iets nieuws bij je game

ik ben ook geen voorstander van hyves in dat opzicht dat het alleen om je aantal vrienden gaat waarvan je de helft niet kent. ik heb er nu 346 nog nooit iemand aangemeld.

maar om criminalspoint te promoten is het zeer geschikt dus een zeer goed idee om hiervoor hyves aan te maken.

de xml ben ik een beetje in elkaar gaan zetten. is veel werk helaas. dus als iemand het zou hebben heel graag.

owja lennart nu werkt je systeem niet. je gaat namelijk om de puntentelling heen.

Citaat

Onze school pownt;)
    http://www.glr.nl
    check zelf, is lekker uitgebreid en groot:).

Maar de site van jou school is idd niet echt mooi.
    Als je slim bent raad je aan om een nieuwe te maken ofso.

grafisch lyceum ownt wel met hun site, mijn broertje zit er ook op :S maar als je ziet wat je daar allemaal leert vind ik het niks gek dat ze z'n mooie site hebben

gratis online is hij super illigaal en als ik nick velten (beheerder/maker G4G scrip) beleid ziet met mensen die hem illegaal hebben zou ik het maar niet proberen. hij is daar heel secuur in

mijn script compagnon heeft hem gekocht voor ons beide van nick velten we moeten alleen de site met g4g nog starten daarom loop ik nu snel met banditi te kloten kan er alvast iets online. hebben we erachter nog genoeg tijd om onze ideën in g4g te verwerken

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.05.09 21:29:33:

Citaat

Er staat toch Nick Velten.
    Verdere informatie kan je aan VeltenMedia (hier op CP) vragen.

ik heb nicks gmail en ik weet zeker dat hij het is, lol.
    owja je kunt trouwens aan de licentie zien of hij echt is. bij veltenmedia kun je volgens mij navragen of je daar geregistreerd staat als g4g beheerder. zoniet heb je hem illigaal