ziet er erg goed uit cas
Posts by Creativ3
-
-
het probleem met zoizo de griep (die is op zich zelf ook al dodelijk!) dat het virus zich steeds veranderd. Wat de meeste mensen niet weten is dat ook de Mexicaanse griep enige varianten met zich mee zal brengen.
Nederland zou een epidemie met dit virus nooit aankunnen, stel dat we een vaccin hebben is die ten eerste veel te duur voor Nederland ten tweede zit je met die snelle verandering van het virus.kijk maar naar de Spaanse griep hoeveel mensen waren het ook alweer? 30 miljoen ofzo denk dat als de Mexicaanse griep groot word dat het meer schade zal aanrichten dan de Spaanse.
CitaatNederland niet goed bewapend tegen toekomstige griepvarianten
http://adamsappel.eldoc.ub.rug.nl/root/2005/200505/hier een artikeltje
Maar ik denk dat we dit virus wel serieus moeten nemen maar zeker niet er naartoe moeten gaan leven. Misschien word het virus wel nooit groot.
hopelijk hebben jullie wat aan mijn uitleg,
stanPS mijn moeder werkt ook bij de ggd in breda maar toen ik nog klein was ook in Zeeland (goes)
-
-
wat dewilde zegt is waar jongens je moet vind ik dan althans bij een uitspraak ook een uitleg met tips geven :cheer:
voor de rest denk ik dewilde dat je op je kleuren moet gaan letten en vooral niet moet vasthouden aan hets standaard criminallayout (zo met twee nav balken etc.) want dan lijkt het al erg snel op een maffiagame ipv van een bedrijvengame
veel succes ermee,
stan -
ik ga het proberen
-
hij kan alles aanpassen van scripten volgens mij? of hij kan de designs maken , als ik het goed lees staat dat los van elkaar
-
[offtopic]ik heb liever dat je mij gewoon aanspreekt met stan ipv van pubers, aangezien je niks van me afweet[/offtopic]
ik heb het probleem gevonden maar ik moet alleen het standaard wachtwoord van kpn weten. Ik ben namelijk vorige maand overgestapt op kpn, en ze zeiden dat ik niks moest invullen en dat mijn username kpn is. Nu zie ik wel staan dat ik ben ingelogd maar dan wil ik naar ftp;//mijnip gaan log ik in gebeurt er niks.
mvg,
stan(xD) -
beste cp-ers,
er is mij ooit verteld dat je je localhost ook van buitenaf kan benaderen. Alleen als ik dat doe krijg ik mijn experia box (speedtouch780) configuratie scherm.weet iemand wat ik moet doen?
gr, stan
-
-
hij mag op slot moderator, hij is net verkocht voor 25,-
wat een gek er voor wil geven hé ^o) nouja heb ik het niet voor niks gedaan
-
klopt hij bestaat niet tenzij je hem nog ergens bij include.inc heb staan
-
kijk ik zal het eens even uitleggen ik vraag in dit topic aanwijzingen om mijn layout te verbeteren. met een opmerking als gooi hem maar weg kan ik niks, heel de tijd is het stil dus laat ik hem checken door iemand die ervoor geleerd heeft. die vind hem 25 euro waard. dus dan doe ik dat hé
kan ik weten dat ik er totaal naast zit. Had ik liever iets eerder gehoord dat ik er niks mee kan zo zit het in elkaar!
en trouwens jullie hebben de rest nog niet gezien (xD) ik heb 4 paginas
-
nee helaas niet, ik kom zometeen met nog een aantal paginas. het is zeker zijn geld waard
alle 4 de paginas zijn inbegrepen in het pakket
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.07.09 12:33:21:
hier zijn de contact en de webhosting paginagr, stan
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.07.09 12:47:28:
last but nog least de webdesign pagina -
-
Citaat van TimD
ik zou hem in de prullenbak gooien en opnieuw beginnen, hy is te druk nu.
daar ben ik het niet echt mee eensik weet niet op welke grond je deze uitspraak zegt maar ik denk niet dat u er veel verstand van heeft.
-
beste CP-ers,
mooie bedrijfslayout te koop voor maar 25 euro! u krijgt het logo onderin (WD) er ook bij!mvg stan
PS graag met paypall overmaken
-
hmm een beetje veranderd alles kijken of het beter uitvalt
http://www.imgdump.nl/uploads/i1at6qnt_l3p3jpg.jpg -
oke dat begrijp ik :}maar misschien wat tips voor mijn layout;)
-
hmm ik begrijp hem niet echt:(
-
ook op : http://www.imgdump.nl/uploads/71bxp7yy_l3p2jpg.jpgben nu bezig met een logo voor het bedrijf