Posts by Creativ3

Beste Leden,

Zoals sommige weten is er pasgeleden een start gemaakt met Tutsplaza.nl. Door enige hosting problemen is die toen offline gehaald. Maar ik ga nu gewoon weer verder.

Dit word de site waar ik allerlei dingen op gebied van programmeren en design ga uitleggen. Ik zoek iemand die het leuk vind om mee te helpen. Mijn eerste voorkeur gaat uit naar een designer.

Er kan een prijs per tutorial worden afgesproken of een % van het inkomen. Maar aangezien het vooral is om mensen te helpen is geld niet het grootste doel.

gr,
    Stan van Oers

TOESTEMMING GEGEVEN DOOR WILLEM

Volgens mij is een programmeer taal een programmeer taal en OOP een manier van programmeren. Dus OOP talen bestaan niet ;)

Ik werk oop in sommige projecten .. daarbij gebruik ik vaak een framework.

Wat moet er gebeuren?

- Design
    - Programmeren
    - Slicen etv.
    - Totaal

Wat is je budget?

Wat zijn de vereiste aan een systeem wil je een opensource erachter of uniek.

graag iets meer informatie,
    Stan

Ik Agree met Oceans hiermee goede relatie is puur gevoel. Doe waar jij je goed bij voelt. En pakt zij dit op dan weet je dat het een goede relatie is. Anders was het just not ment to be ;)

En btw je eerste lange relatie achter de rug hebben is misschien wel heel zwaar maar hoort erbij. Je kunt immers niet altijd met iemand samen blijven die je jong hebt leren kennen.

Mensen veranderen enorm in de pubertijd. Heb het zelf ook meegemaakt, en heb er totaal geen spijt van dat mijn eerste grote liefde toen stuk is gelopen. Dat hoort er gewoon bij ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.11 22:36:58:
    Ow wacht dat laatste stuk komt niet helemaal overen met je beginpost maarja ;) als het niet zo is moet je er maar overheen lezen :P

Je moet gewoon PS gebruiken man. Daar zullen de meeste 'klanten' ook om vragen. Ik kon hem vorig jaar via school voor 150 euro kopen heb ik toen gedaan. Ondanks ik hem al had gedownload via torrents.

Doe dat gewoon wanneer je op HBO of UV gaat studeren zal je hem veel goedkoper kunnen kopen.

gr,
    Stan

Source: Qmaffia - source
    Reden: Kost je niks en is helemaal object orientated gescript. Layout is supers simpel te veranderen door het framework.

Ik zou z'n licentie van die oo scripted maffiagame kopen. Dan een nieuwe layout laten maken. Daarna goede hosting en domein naam kopen.

Dan zit je aan mid xxxx en weet je zeker dat het goed is.

gr,
    Stan

PS maffiabaas is een zeer uitgebreide versie van G4G