Posts by Creativ3

beste cp-ers,
    ik heb weer een gratis layout namelijk deze 2.

Graag mij benaderen ervoor...

als jullie nog opmerkingen hebben of verbeterpunten graag hier (natuurlijk moet je er wel mee rekening houden dat ik hem gratis weg doe, dus niet zoveel tijd erin steek als een betaald layout)

alvast bedankt,
    stan

killingdevil heb je het g4g script weleens gezien dat zit anders in elkaar als banditi hé!. hij laad niet zoals banditi

maar ik heb denk ik al even iets gevonden

[offtopic]whahaha ik kan echt wel html hoor, daarom zit ik ook als scripter in een bedrijf omdat ik geen javascript en php kan[/offtopic]

het zit een beetje moeilijker killing devil het word in de css bepaalt waar het menu staat(positie) en dan laat hij op de menu op elke pagina erbij

[offtopic]ik ben een scripter maar geen verstand van layouts inbouwen, ik ben meer van de systemen bouwen[/offtopic]

[offtopic]jawel het online zetten van het g4g script zonder licentie maakt je een dief. die het bedrag van 1750 euro heeft gestolen.[/offtopic]

maar even ontopic weet iemand hoe dat moet?

beste cp-ers,
    ik heb een layout dat in .html en in .css is. alleen nu wil ik die op een g4g script zetten alleen het zijn nu menu's aan twee kanten en niet aan 1.

weet iemand hoe ik dit moet doen?
    mvg,
    stan

hmm wat dacht van een soort windows 7 look 8-| een beetje donkergrijs , of wat ook altijd mooi is in zakelijke layouts is oranje

beste lars,
    laat je zeker niet van de wijs brengen door de kritiek die er is geleverd, ga gewoon lekker door met designen en laat hem af en toe checken door mensen op CP of SD. Want sommige daar hebben er verstand van en weten wat goed is en niet.

mvg,
    stan

dank jullie wel, ik ben van plan 15 layouts voor niks wegtegeven en te maken. Dus als iemand een verzoekje heeft voor een soort layout kan dat best.

Ik heb deze btw vandaag even snel gemaakt naar aanleiding van die jongen die voor 1,30 z'n [offtopic]pruts[/offtopic] layout wegdeed

maar als ik even tijd heb worden ze van veel betere kwaliteit (xD)

mvg,
    stan

oke mijn onderbouwing hier komt hij:
    geen tekst als opvullen
    te klein
    kleuren passen niet
    verhoudingen kloppen niet

dus:

dit is niks waard!

gr, stan van oers

PS tip doe eens wat tutorials over designen

ten eerste zou ik als bedrijf meer een zakelijkere layout willen
    ten tweede sluit ik me aan bij DB-maffia dit is te simpel

beste,
    krijgt de eerste 45 euro en 1 maand gratis adverteren? of moet je kiezen of is het adverteren ter waarde van 45 euro?

het maakt mij niet uit ik doe mee :P ik vraag het even voor de duidelijkheid

mvg,
    stan

gvd rot eens op met die illegale sources! ik hoop dat je van chamidmedia een enorme boete krijgt ik kan tegen deze dingen echt niet!

wij hebben er 1750 euro voor betaald, voor G4G dat is kut dat dan de waarde daalt naar ong 10 euro!

mvg,
    stan

PS ik ga proberen om chamidmedia te contacteren en het te melden :@