@selim wow echt mooie layout man! alleen wachttijden even andere content geven dit past namelijk niet echt
Posts by Creativ3
-
-
mag ik ook een inzending doen?
ik moet eerst even mijn pc rebooten want hij is gecrashed daarna ps instaleren... dus het zal vanavond laat worden
-
natuurlijk geen miljoenen
denk je echt dat elke speler actief speeld 300.000 leden zeg je mwa dan zal de helfd ongeveer ooit hebben aangemeld en daarna niks meer eraan gedaan. en dan zullen misschien maximaal 1000 leden er geld aan uit besteden. de omzet zal wel rond de 10.000 zitten
-
achtergrond gangster word vervangen :cheer: misschien nog een aantal andere dingentjes erbij. wat bedoel je met de oldskool kleuren? bruin?
mvg,
stan -
voor dat bugjet zou ik g4g of pwyll script kopen maarja volgens mij is banditi script alleen gratis te downloaden in bug vorm en niet te koop, ik weet het niet zeker. of je moet iemand betalen voor een versie zonder bugs
-
hij is hardstikke mooi whahaha 30 euro is kei goedkoop voor deze layout. ik had er 50 voor gevraagd
-
ach dit was maar snel een opzetje als hij het mooi vind kan ik er nog op verder gaan
-
pff swatcrime dit is gewoon custom-made werk, dit is echt wel realiseerbaar in html hoor ik heb zelf z'n 5 outgame layouts gemaakt dus ik weet echt wel wat er mag worden weggelaten of niet
-
ook te bezichtige op http://www.imgdump.nl/uploads/tlvq84hx_stanoldm.jpghier mijn inzending als je dit de style is die je wil wil ik ook wel een ingame voor je old maffia game maken
mvg,
stan -
hmmm wel een beetje raar dat jonko allebei de domeinnamen heeft overgenomen. ik had op zijn minst gezegd een maximum van 1 domein per lid, maarja (jaloers:p)
-
ach dat is altijd met opstarten van sites joshua!
mensen rekenen altijd zo goedkoop mogelijk voor zichzelf dus ik denk dat jonko een bugjet van 25 euro ofzo heeft. terwijl het normaal meer dan 200 euro gaat kosten om hier een mooie layout en systeem op te maken. nog niet gesproken over reclame ervoor te maken.
.... en nog helemaal niet gesproken over de kaarjes die je kunt winnen (wat ik wel verwahct op dit domein :-P) die ook door iemand betaald moeten worden
-
-
beste alex, ik wens je succes met al je problemen op te lossen. Ik denk dat als je je schulden hebt terug betaald je een stuk beter in vel gaat zitten
succes,
stanPS timd misschien kun je dit soort gesprekken beter via pm doen (xD) aangezien de rest van ons helemaal niks aan deze post hebben omdat we niet weten wat er met wmcity is gebeurd tussen jullie.
-
hmmm nee doel is bijv. "ik wil het gaan gebruiken voor een wordpress site" met als onderwerp "voetballnieuws"
maarja zal wel onduidelijk zijn
-
beste alex,
ten eerste heb ik een aantal puntjes die ik wil aanmerken op je topic.
- We weten niet voor welk doel je het wil gaan gebruiken
- We weten niet wel onderwerp de layout moet zijn
- Als jij heel google al heb uitgezocht welke kans is er dan dat wij een betere site weten.ten tweede.
- wie ben jij om te oordelen of mijn post onnodig is? geen een post is onnodig!ontopic:
monstertemplate.com kun je gebruiken met iets meer bugjet!
http://www.hiddenpixels.com/de…/best-free-psd-templates/
deze is gratis met hoogwaardige templatesmvg,
stan -
-
ingame ziet er zeer mooi uit! maar outgame zitten bij mij witte randen tussen en de registreer nu button vind ik niet echt passend. misschien een andere indeling? naast erlkaar ofzo?
-
wow even ophouden en ontopic mensen! wie kan er voor deze man het script [offtopic]we gaan er natuurlijk vanuit dat het legaal is![/offtopic] even online zetten. lijkt me niet heel moeilijk maar ik heb het nog nooit gedaan dus lijkt me verstandiger dat iemand het doet die al eerder met het script heeft gewerkt!
[offtopic]pff iedereen download weleens iets jongens! het gaat mij altijd om of je zoiets alleen download om zelf even te bekijken voordat je iets koopt, of dat je het ook werkelijk online zet voor commerciele doeleinde. [/offtopic]
-
beste cp-ers
ik zoek iemand die tegen vergoeding goed een (soort gebased)layout online kan zettenhet gaat om het g4g script
degene moet verstand hebben van css en html
maar verdere uitleg krijg je wanneer je geïnteresseerd ben!
naam
bugjetmvg stan
-
beste cp-ers,
ik ben nadat de economische crisses was begonnen, zelf begonnen aan het uitzetten van een plan naar een economie RPG.
Eerst simple begonnen daarna idee gaan uitbereiden en ik ben nu toe aan een naam en een domein naam. ik kan alleen niks vinden.
weten jullie iets?
mvg,
stan