Posts by Creativ3

dank je, ik wil hem alleen nog laten basen kan iemand dat hier goed? want het is voor mijn portfolio dus dan is een gebased versie wel mooi.

is waarschijnlijk ook wel handig voor mensen die hem straks willen gaan gebruiken.

het gaat hier om een totaal eigen gemaakte versie van een crimegame (met nieuwe dingen ideeen, etc.)?

als dat zo is kun je er beter geld voor vragen want ik denk dat niemand van de scripters een aantal maanden wil gaan scripten voor niks

frenzo ik denk niet dat ooit g4g legaal word ondanks een andere eigenaar! kijk weet je wat het is er zijn misschien bijv. 50 licenties verkocht (ik heb geen idee of het waar is) maar als ze dat nu legaal gaan maken om zonder licentie te downloaden zijn al die 50 mensen genaaid omdat zij nog 1750 euro hebben moeten betalen!

denk maar eens hoe jij het zou vinden als je eerst met een lening en alles een licentie koopt en volgende dag krijgt iemand het gratis?

beste liberty,
    aantal opmerkingen:
    - welke redenen zou de toekomstige admin moeten hebben om jou site te gaan beheren? geen salaris wat dan wel?
    - wat voor aanpassingen mag je doen? nieuwe layout? scriptverandering?
    - let op je spelfouten msn adres en "vraagd" is niet met een d maar met een t dus dat word vraagt!

mvg,
    stan

de header en background zijn erg mooi maar de balken vind ik totaal mislukt sorry man. voor mijn gevoel ben je bovenin heel professioneel begonnen.
    probeer dit door te zetten! hou het overzichtelijk en de balken kleiner. niet zo veel kleuren.

pff het is maar voor 3 euro wat verwacht je ervan? persoonlijk zou ik het er nooit voorover hebben maarja eigen keuze.

[offtopic]ik zal binnenkort weleens een echt goede maffia layout (gebased) hier gratis weggeven zodat mensen met klein bedrag deze rotzooi niet hoeven te kopen[/offtopic]

beste cp-ers,

bij deze meld ik me af voor deze contest helaas.
    om meerdere redenen maar de voornaamste is dat mijn
    pc is gecrashed waarbij meerdere dingen verloren gingen
    die nog verkocht moesten worden alleen waar wel was voor
    betaald! die moet ik eerst afmaken tevens is mijn eigen
    layout voor deze contest ook teloor gegaan.

ik wens de mede deelnemers veel succes!

stan

PS ik wil wel een layout voor u maken alleen
    dan liever persoonlijke aanpak en niet in een
    battle.

beste cp-ers,
    laten we even erop houden dat iedereen de topicstarter wil helpen en niet de grond in praten.

want misschien wel een van de belangrijkste regels van het check forum die bijna nooit woord opgevolgd:

geef alleen een feedback als je zeker weet dat diegene er ook iets aan heeft, en niet om je (wraak)gevoelens te koesteren

[offtopic]@gp en kyle, pff jullie halen allebei onderwerpen erbij die er niks mee te maken hebben (voetbal,scripttijd -> hobbys??)[/offtopic]

lui is goed |-)(xD) pff je gaat toch GÉÉN moeite ergens voordoen kijk uit man straks raak je nog overspannen!

kijk jonko deze instelling kan ook maar helaas zit daar altijd wel een prijsje aan! dus tja dit is niet bedoeld om je aftekraken maar het is indd gewoon handig om een beetje verstand van php en mysql te hebben een goed boek kost bij bol.com z'n 25 euro een hele leuke investering lijkt me.

mhmhmh op dit stadium van je layout moet je durven zeggen nee het is niks dus ik gooi het weg en begin opnieuw met een schone lij. want design is volgens mij WEL te leren je moet gevoel hebben voor kleuren. maar als je dat eenmaal door heb kun je gewoon hoogwaardige layouts maken.
    Blijf proberen!
    zorg dat je ze hier blijf posten zodat wij kunnen oordelen en jij kunt leren.

probeer layouts natemaken (nat niet verkopen) daarvan leer je enorm!

layout beoordeling

Rating: 4
    Pluspunten: navigatie balken
    Minpunten: header, background?
    Tips: gooi dit ontwerp helaas weg en begin opnieuw, begin met een mooie background en mooie header te maken.
    Geschatte waarde: op dit moment helaas niks misschien als hij af is rond de 3 euro.

hopelijk heb je er iets aan,
    stan