Posts by Creativ3

beste CashMoneyZ ik wil je gerust inzage geven in een aantal andere simpele layouts maar deze heb ik gemaakt dat iemand hem kan gebruiken. ik zal binnen kort nog wel een tut maken hoe je makkelijk en effectief een mooie layout maakt.

beste cp-ers,
    ik maakte deze layout maar vond hem zelf helemaal mislukt misschien kan iemand van jullie hem no gebruiken.

geef een rede waarom je hem wilt hebben en de beste rede krijgt hem

mvg,
    stan

ik vind het accepteerbaar ik zal morgen zelf een inzending doen, denk ik. het enige wat ik zo irritant vind is dat ong. 80% van de mensen die een battle starten hem niet afmaken.

hmmm zowat alle films van monty python zijn enorm goed ,life of bryan, the holy grail en the meaning of life zijn het beste voor de rest vind ik alle goede lachfilms en oorlogfilms leuk

kerel ik zoek jij reactie niet over mijn "plakboek" ik zoek alleen even iemand die een voor een mooi prijsje hem gewoon sliced. ik weet dat het kan anders zou ik het ook niet vragen hé

beste cp-ers,
    hierbij geef ik deze layout gratis aan jullie weg.

ik hoop dat jullie er lol van hebben misschien kan iemand het gratis basen voor iedereen. misschien leuk als je in dit topic iets laat weten als je er iets mee hebt gedaan.
    download link:
    http://jump.fm/MVTNP

ik had geen tijd om de psd opteruimen dus misschien een beetje rommelig.

verder zal ik vanaf vandaag minder tot niet actief zijn op het forum.

mvg,
    stan

Citaat van Smil-E

kunnen we nu dan misschien een poging tot ontopic doen ?
    zoals stephen zei: discussier daarover op hoofddoekjestax.nl zelf!

sorry smil-e maar als iemand racistisch gaat doen terwijl zijn bronnen voor geen meter kloppen zeg ik er wat van

lol ik ben gewoon volwassen en ouder dan 18 je moet me zeker niet gaan pakken op taalgebruik. dit is geen reactie wat je nu geeft ik zeg je argumenten zijn crêpe ? jij gaat mij vertellen hoe oud ik ben en mij aanwijzen op mijn taalgebruik? plz kom met iets anders, als je volwassen wil meepraten moet je gewoon bronnen erbij geven en laten zien dat ze betrouwbaar zijn. Iedere halve gare kan iets gaan roepen.

beste maikel,
    heeft u misschien moeite met begrijpend lezen? aangezien ik schreef dat maffiabaas.nl uit G4G komt en banditi uit banditi. ik volg sitedeals.nl namelijk wel, ik heb een website met banditi eronder en een website met G4G eronder legaal met licentie. dus ga mij plz niet vertellen dat ik niet het verschil weet tussen beide. daarnaast stoor ik me aan je scherpe opmerkingen over alles. waarom mogen wij niet aannemen wat swatcrime zegt? 99% kans dat hij bullshit verteld maarja waarom moet jij dat hem even inwrijven? misschien verteld hij wel de waarheid.

ik hoop dat u er iets mee kan en misschien het kan verbeteren,
    stan

whahahaa lars dit is echt een lachertje wat je nu zegt, ik neem aan dat je nog niet zo heel oud bent en zeker niet volwassen.

aangezien we in de volwassen wereld aankomen met betrouwbare bronnen zoals dat van het CBS [offtopic]waarschijnlijk heb je er nog nooit over gehoord[/offtopic] dat soort onderzoeken zijn goede bronnen aangezien zij gewoon heel de laag van de bevolking onderzoeken. waar jij mee komt is niet eens een bron omdat er meer buitenlanders zijn in opsporing verzocht mag jij zeker geen conclusie trekken dat er meer buitenlanders zijn in de misdaad.
    man post iets goed onderbouwd als je iets post.

[offtopic]totaal geen disser, je maakt jezelf juist belachelijk[/offtopic]

hmmm stephen ik denk niet dat dit een goed idee is helaas (xD)

je zou gewoon het iets breder moeten nemen bijv. een website over wilders of een website over het kabinet waarin de gemiddelde Nederlander zijn zegje kan doen zonder moeilijke taal.

wat wil je over de hoofddoekjes gaan doen er komt 1 keer misschien als je geluk hebt 200 reacties dan is de mediagekte weer voorbij en daarna komt wilders weer met een mediastunt. op dat moment is je onderwerp al weer voorbij.

mvg,
    stan

[offtopic]met z'n kapsel als wilders moet hij zelf denk ik ook flink wat duiten neerleggen :P pff zegt hij dat hoofddoekjes een vervuiling is. in zijn geval zou het beter zijn als hij zelf een hoofddoekje op zou doen dan zien we zijn kapsel tenminste niet.[/offtopic]

PS je met dit niet zeggen : "in mijn ogen zijn die reacties gewoon onzin." je hebt namelijk de reacties niet doorgelezen dus je weet het niet en wie ben jij om er over te oordelen dat het onzin is?

maffiabaas.nl volgens mij wel alleen banditi draait toch gewoon op banditi?

het lijkt me logisch dat ze het niet verkopen aangezien ze er veel mee verdienen p/m. waarschijnlijk als ze het gaan verkopen zullen ze er een enorm bedrag voor vragen ik denk dat niet veel mensen dat bedrag zich kunnen veroorloven.