Posts by Creativ3

Voor de rockliefhebbers en festivalgangers (ze worden steeds zeldzamer :p).
    Ik beheer ook een rock site de sitenaam is Rock24.nl. Misschien leuk als jullie daar even een mening over geven, wij zijn net begonnen misschien leuk als jullie zeggen wat jullie nou op z'n rocksite zouden willen hebben.

alvast bedankt,
    stan

ik luister ook wel dat genre (beatles, dire straits (sulstans of swing), Arctic monkeys etc.)
    --
    De peppers hoe kan ik ze vergeten woutr :P
    Wat vinden jullie trouwens van velvet revolver? de nieuwe band van slash. Het is meer naar metal toe helaas maar wel vette gitaar erin.

The kooks - all over time
    Voor mij gewoon emotioneel nummer elke keer als ik in de put zit haal ik mijn gitaar erbij en speel ik dit nummer.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Wolfmother - Joker and the thief
    Gewoon rock! geweldig nummer nice gitaar.

Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Guns 'n Roses - Mr. Brownstone
    Tweede band waar ik in speelde, speelden we alleen GnR ze blijven gewoon vet. SLASH

En ik kan zo nog wel 300 nummers noemen met enige waarden voor mij noemen maar ik heb me beperkt :piraat:.

mvg,
    stan

PS ik zie veel hardstyle :p lol doet me denken aan mijn gabber tijd komt dit weer op ofzo?

nou omdat het bijna identiek is de binnenkant. sorry meer kan ik er ook niet van maken dit doe ik ook niet om jou te pesten. ik stel voor om dit even via pm verder te bespreken zodat mijn berichten niet ten koste gaan van jou inkomsten aan de layout.

mvg,
    stan

pff smil-e dit is een zwaar algemene layout dus ik denk niet dat je mee hierop moet wijzen. tevens zijn de kleuren afmetingen en randen niet hetzelfde.

ik ben begonnen het word een layout in de style van maffiabaas.nl dat wilde de jongen die dit aan mij vroeg graag.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.10.09 18:03:31:
    oke beetje aan het schetsen welke style ik wil. ik wil hem namelijk eerst helemaal afmaken en dan pas gaan uitleggen hoe ik het heb gedaan.

dit is tot nu toe even mijn stap 1, lol valt nog niet echt veel op te zien.

laatst had ik aan iemand beloofd om een photoshop tutorial te maken met daarin veel trukjes van photshop. hoe je makkelijk en snel en effectief een mooie layout kunt maken.

mijn vraag is wie wil er allemaal nog meer uitleg hierover dan kan ik het allemaal in 1x behandelen.

stuur even een pb'tje.

mvg,
    stan

whaha sorry jannick ik moest een beetje lachen toen je zei dat alles al in gebruik is. Dat is namelijk niet echt helemaal waar aangezien er elke dag duizenden miss wel miljoenen sites de lucht in gaan.

Citaat van Gunpower

[offtopic]Nou in 1993 had je van mij 17 gulden gekregen toen was de euro namelijk best zeldzaam![/offtopic]

[offtopic]niet zo bijdehand hé:p[/offtopic]

hierbij zou je geld bij moeten krijgen als je dit op je website zet :-S plz kijk zelf even naar de andere dingen die worden gepost en beoordeel dan zelf of dit hetzelfde waar is of meer? in 1993 had je hier van mij 17 euro voor gehad maar in deze tijd verwachten we toch iets meer van een layout.

mvg,
    stan

ik ben begonnen met deze : Handboek PHP 5 + CD-ROM / druk 1 | Arjan Burger voor 25 euro ofzo

daarna heb ik deze gekoccht : Het Complete Boek PHP5 + CDROM | Arjan Burger & W. Tengeler 45 euro

maar let wel op al koop je een boek je zult het zelf moeten doen, als je zelf geen behoefte hebt om heel veel uur met php te experimenteren zal het nooit gaan werken. en kun je beter de kosten besparen want dan kom je nooit verder.

hmmm ik heb 2 mensen met een soort gelijke reden gehoord maar geen van beide is er nog aan begonnen. om de kansen te delen dat mijn layout echt gebruikt gaat worden wil ik hem aan alle twee de mensen geven als jullie dat goed vinden.