Citaat van TerrorSheepHehe gelukkig ben ik vandaag net 16 geworden
Kan ik wat meer informatie over het project via PB ontvangen?
PM verstuurd
Citaat van TerrorSheepHehe gelukkig ben ik vandaag net 16 geworden
Kan ik wat meer informatie over het project via PB ontvangen?
PM verstuurd
Beste cp-ers,
korte uitleg
Ik heb nog 2 leden nodig voor mijn team dat bezig is aan een groot maffia project. Het gaat hier om een game waarbij een eigengemaakte source komt en een unieke layout.
Gelukkig word dit niet een van de andere 20.000 maffiagames die nu online zijn.
Er zitten namelijk veel unieke dingen in. Maar dat hoor je bij je gesprek wel.
vereiste teamlid 1:
- Minimaal 16 jaar
- optimale kennis van PHP en MYSQL
- Portfolio
vereiste teamlid 2:
- Minimaal 16 jaar
- Kennis van flash en photoshop
- Portfolio
Dit project zal niet binnen een dag kunnen worden afgerond dus neem van mij aan dat het een aantal maandjes zal gaan duren.
beloning
Deze afspraak zal worden gemaakt tijdens je gesprek.
Graag alleen reageren als je wilt meedoen, de rest van jullie reacties over mijn project hoef ik namelijk niet in dit topic te horen.
Met vriendelijke groet,
Stan
Leuk dat je dit doet frenzo, ik weet er trouwens van dat wolf mijn layout laat slicen.
PS: ik kan wel degelijk beter desigen dan de meeste personen hier op CP... lol dat je dat van jezelf durft te zeggen. Ik hoor liever van iemand anders zulke dingen maar je kunt het natuurlijk ook over jezelf zeggen.
nou nee hier vind ik dit ongepast...
Hier zal hij 2.5 uur ingestoken hebben misschien en hij vraagt er 20 euro voor dat is 8 euro per uur dat normaal is.
Maar soms zie ik layouts voor zoweinig de deur uitgaan dat je beter bij de dirk van den broek kan gaan werken ipv layouts maken. En dat vind ik gewoon ontzettend jammer.
je mag wel mijn hosting gebruiken alleen voor een domein zal je moeten betalen en anders krijg je een subdomein van mij
over vrijgeven had ik het nog niet gehad (xD) eerst maar eens kijken of we het legaal kunnen maken
layout inbouwen doe ik wel (xD) mwa ik denk dat we gewoon even een stuk of 5 layouts moeten maken en die er allemaal inzetten dmv een template systeem.
Als het zo simpel is wil ik wel meehelpen (xD)
De php heeft toch nick velten gemaakt? althans hij verkoopt het als zijn source.
G4G is helemaal illigaal hoor zelfs de php
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.10.09 07:42:51:
Die van gangster-paradise.net is ook wel mooi.
beste mensen,
ik wil eens weten wat jullie de beste maffia source ik heb het hier over alles behalve banditi. Aangezien ik een game wil maken zonder de banditi source een keer (xD).
Dus heb jij een goed opensource die qua scripting perfect in elkaar zit, meld het dan even.
alvast bedankt,
stan
door gewoon een relatieve waarde ervoor te nemen % kan.
alleen vanwege dubbel menu en omdat het rood is (xD) Kijk aub ook even een beetje verder.
[offtopic]@ferhat ik heb nog steeds geen reactie op mijn andere layout gehad? beetje erg vervelend aangezien er ook andere geïnteresseerde zijn en ik houd hem vrij voor jou.[/offtopic]
Dan zou het witte vlak iets langer worden bij meer items. Aan de background word nog wat gedaan. Het idee van het dubbele menu is van de oude G4G versie aangezien dit voor een g4g script word dacht ik waarom niet. Je ziet het eigenlijk bijna nooit.
Iemand is hem nu aan het slicen kijken hou het uitvalt
Citaat van lhmediaArtiest + Nummer: Party animals - have you ever been mellow
Waarom: Oud maar vertrouwt:D
Youtube:External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
lol nice nummer man ik ken nog wel een oldie (xD):
Technohead - I Wanna Be A Hippy
als je het incl. slicing kan doen heb ik zeer veel interesse.