Citaat van Major-Crimeeen proffesionele hosting bedrijf?
is het nu een website ontrend criminals zie begin topic. of een hosting bedrijfs site?
Citaat van Major-Crimeeen proffesionele hosting bedrijf?
is het nu een website ontrend criminals zie begin topic. of een hosting bedrijfs site?
nee nog niemand heeft gewonnen...
mijn inzending
Klopt deze layout is verkocht aan CashMoneyZ dus :slotje:
nee klopt aangezien ik niet in die style wilde. Helaas heb ik nog geen een hoogwaardige layout gezien op die van dein na.
ziet er erg nice uit vind alleen een sportstuur op een aerox niet zo heel mooi maarja iedereen eigen mening.
ziet er goed uit kan natuurlijk pas goed beoordelen bij het einde
dit is toch niet moeilijk? ik denk dat als je er zelf een beetje inverdiept je er zeker uitkomt. Dit is namelijk best simpel.
Beste cp-ers,
Is het mogelijk om het script van fold alleen de php te gebruiken voor een maffiagame? Alles qua tekst img css en layout word veranderd. Is het dan legaal.
Zoja heeft er nog iemand leuke ideeën voor dit script.
Mvg,
stan
jugde is al beter alleen nog steeds niet professioneel genoeg helaas maar je bent op de goede weg
De slechtste reden die ik ooit heb gehoord iedereen doet het dus het zal wel legaal zijn.
voor jou? (xD) 60 euro
lol nou gelijk 4 antwoorden op je vraag is wel duidelijk denk ik hé.
eerst toestemming vragen dan gebruiken
Nee het is zeker niet zo dat alles op google legaal is. Je zal de eigenaar van deze cartoon erop aan moeten spreken. Aangezien ik bijna wel zeker weet dat het geen stock-foto is.
Joris dit is niet de soort layout die wij zoeken graag even kijken naar het voorbeeld die ik had meegegeven:
http://www.epic-labs.com/design/bedrijfszlayout/preview.png
wat er niet goed aan is:
-logo
-te simpel
-kleuren
Tip dit is echt niet bedoeld om je de grond in te boren maar pak het gewoon op en begin opnieuw.
mvg,
stan
beste,
http://www.imgdump.nl/uploads/sqyxx4ye_victors.jpg
Ik vraag er 45 euro voor het is een enkel .psd bestand. Ik denk dat het dit zeker waard is omdat deze layout je site redelijk uniek maakt.
Hij word 1x verkocht.
Betaling via paypall of overschrijving.
mvg,
stan
Een winnaar komt zeker uit de bus. Kijk meestal word er bij een contest gedacht de TS lult zomaar wat als ik het zo mag zeggen. Dit keer niet ik geef feedback op al jullie layouts en zal zeker de prijs weggeven.
Vandaar ook die tweede prijs. Mensen die mij kennen weten dat ik gewoon op tijd zal gaan betalen voor de winnaar.
Citaat van W0utRIk woon lekker tussen de landbouwgrond in een gerenoveerde boerderij.
Tijdens de week woon in wel in een studentenhuis.
idem hier alleen ik woon gewoon in een dorpje bij roosendaal in de buurt. maar voor de rest van de week in een studentenhuis. volgend jaar moet ik misschien naar leiden heeft iemand daar aanbevelingen qua studentenhuizen?