OO scripten is een andere manier van php gebruiken. Je hebt nog steeds de functionaliteit van php..
Posts by Creativ3
-
-
Mag ik vragen waarom je al een topic aanmaakt voordat er links zijn? Best onlogisch...
-
Bever er zijn er GENOEG use google and your illusion
-
Tutsplaza heeft afgelopen maand rond de 7 euro verdient. Die mag je wel overnemen voor 20 euro
-
Ik wil wel een nieuw design opzetje maken als je dat wilt
Koen
-
[offtopic]Grrr wat heeft iedereen met rudolf bos ik ken designers die 100x beter zijn
hij is echt niet z heel goed hoor[/offtopic]
Maar nieuw design.. gewoon totaal vernieuwen dit is niks. Het hangt niet samen etc.
-
Haha ik ben toevallig nu bezig aan een forum;) welk framework wil je gaan gebruiken?
-
Ow sorry dan niet.. zag 2de pagina niet :s
-
8 euro vanaf mijn kant..
-
Ok heb besloten die layout zelf te gaan gebruiken aangezien hij meer geld kosten dan het wss in dit topic gaat opleveren. Dus ik stel voor dat heel de site voor 15 euro weg mag!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.04.11 07:23:39:
Je krijgt nu gratis deze layout bij het hoogste bod:
http://i51.tinypic.com/xanzo9.jpgEen hele site? Premium template, inkomsten een domeinnaam en nog een extra layout!
voor 15 euro
-
Komt eraan word niet door mij gemaakt
-
Ja alles word erbij geleverd! zelfs een extra web template waarmee je mag doen wat je wilt
-
Ik heb de begin bieding verlaagd naar 25 euro
-
Omschrijving website:
Een website met verschillende tutorials op PC gebied. Wat krijg je erbij:- Domeinnaam
- Hosting voor 4 maanden (staat op reseller)
- Alles dat bij de layout zat inbegrepen (orgineel logo en verschillende kleuren)
- Mails van aanschaf van themeforrest
- 5 teksten van tutorials over PHP
- 1 layout die in aanmaak is waar ik een tutorial over zou gaan schrijven.URL: http://www.tutsplaza.nl
Leeftijd site (maanden): 4 dagenMaandelijks inkomsten:
1,49 tot zo ver in 4 dagen.
Als je wilt kun je het zelf door rekenen naar maandelijkse inkomsten, persoonlijk vind ik die getallen niet relevant. Daarom ben je daar zelf vrij in.Details:
Op verzoekUnieke bezoekers/dag:
15 bez/dagBieden:
Vanaf: 35 euro
Opbieden met: 2,50 euro
Buy now: 120 euro
Sluit na 24 uur na het laatste bodWaarom verkopen:
Ik wilde hiermee elke dag een tutorial schrijven maar heb er gewoon te weinig tijd voor.Betaling via:
Paypal | Overschrijving -
Webbasing wat is dan het probleem? Als het toch al is opgelost? Ga lekker tegen je vrienden ofzo klagen maar hou het hier je een beetje in.
Kan een mod hier ingrijpen? en alle offtopic verwijderen en benodigede leden die totaal offtopic gaan de benodigde banpunten geven? Topic gerapporteerd
Ik zou je er 5 euro voor willen geven? Aangezien je afwerken niet helemaal goed is.
-
-
Ok heb zelf een best breed netwerk in artiesten dus kan misschien wel iets regelen als je je gegevens even naarmij toestuurt.
-
Wil opzich gitaar en eigen solo wel in elkaar steken?
-
Ik speel zelf gitaar en zin ook een beetje in mijn bandje maar wat voor muziek wil je gaan opnemen?
-
Sorry willem zal het erbij zetten