Posts by Creativ3

beste cp-ers,

Ik verveelde me en ik dacht waarom geen design battle ;). Dus wie wil er mee doen aan deze battle graag even melden.

Hopelijk word dit een professionele battle zonder al dat offtopic gedoe. Ik denk ik meld dit bij voorhand even, dat ik in dit topic geen gezeur wil!

Meld je netjes even aan dan bespreken we met de deelnemers wat het onderwerp word en gaan we beginnen.

met vriendelijke groet,
    stan

deelnemers:

-skynet
    -xreative
    -frenzo
    -alex

Ik had nog wat commentaar over de prijs :p waarom zo laag? Als iedereen voor zulke belachelijke bedragen zulke mooie layouts gaan verkopen dan koopt niemand ze meer voor een normale prijs.

En verdienen designers helemaal niets meer :-s

Maar toch bedankt voor deze layout...

[offtopic]doorverkoop rechten: GEEN beter lezen Xreativ[/offtopic]

Idd laat die kerel toch lekker links liggen, waarschijnlijk heeft hij thuis niks te zeggen dus gaat hij hier rare dingen uithalen.

Ten slotte nog even een zinnetje naar die kerel zelf toe "kerel als je dit leest wees niet zo zielig als je ruzie wil verstop je dan niet achter je pc, kom gewoon in real life tegen me vechten"

Net even ermee gesproken :-S ongeveer een halve game moet nog gescript worden. Met een lijst van updates waar je niet blij van word....

Hopelijk vind je iemand die dit gratis doet...

Hij bedoelt dat dat plaatje van die paspop wel schaduw heeft naar rechts alleen de tekst van "crimenaam.nl" niet en dat die weer wel weerspiegeling op de grond heeft maar de paspop niet?

monty pyton en blackadder zijn meerdere films zo heet de groep. En SPR is zo bekent (xD)
    schande dat je die niet kent dat is een van de weinige films die goed laat zien hoe D-DAY echt was. Helaas voor de mensen die verstand van geschiedenis hebben is het vrijwel onmogelijk om een film realistisch te maken aan D-DAY alleen al het aantal manschappen.

Maar SPR en BOB zijn redelijk goede interpretaties. BOB is BTW ook een serie.

Alle britse humor wel
    -monty python
    -blackadder

En een goede oorlogsfilm:
    -saving pravete ryan
    -band of brothers
    -valkery was ook heel goed vond ik zelf

En voor de rest kijk ik bijna al het caberet wel ik weet niet of je het een film mag noemen :-P.

Citaat van markisoke

Juhu, de mona lisa is iets heel anders.
    Ga toch ff huilen bij je mama....Dit is de eerste keer dat ik wat maak met photoshop en vond het aardig goed gelukt dus dacht ik, ik verkoop het. Maar aangezien mensen hier toch zo moeilijk over doen......Als je zoiets post, dat is dieptriest.

En waar is die .psd dan te downloaden, behalve kopen?

PS: voor mensen die hem dan toch willen hebben, prijs verlaagd naar ?1

Beste,

paar puntjes

Ten eerste:
    Jij bent hier de zielige piet omdat je dingen te koop zet wat niet mag. Ik heb nu ongeveer 4,5 jaar ervaring met verkoop layouts en weet nu onderhand wel wat illegaal is en niet.

Ten tweede:
    Ik heb hier de .psd ervan liggen dus vind het knap dat je die niet gewoon kan downloaden.

Ten derde:
    Ik denk niet dat dit iets anders is als de mona lisa je kopieert gewoon iets en je zegt in eerste instantie dat alle rechten bij jou liggen.

Ten vierde:
    Misschien als je een beetje volwassener zou praten dat je word bekeken als iemand die er toe doet. Zelfs iemand van 14 zou moeten weten dat je bij een verkooptopic geen dingen als "ga huilen bij je mammia" moet zetten. Hiermee toon je onder andere aan dat je niet ouder dan 11 bent.

nog succes met verkopen :p

Ik denk hier dat een ban wel op zijn plaats is . Aangezien de .psd ook al daar te download staat en omdat het een tutorial is en die mag je niet verkopen.

[offtopic]Je vervalst de mona lisa toch ook niet en verkoopt hem als of hij echt is? dat heet oplichten ! DIEPTRIEST GEWOON BANNEN EN NOOIT MEER TERUG LATEN KOMEN, ZULKE MENSEN hoef ik niet in mijn buurt te hebben [/offtopic]

sorry van hierboven :$ maar soms word ik enorm kwaad over