Posts by Creativ3

Sorry dat ik het zeg hoor maar ik heb juist expres opleidingen als technische informatica afgewezen toen ik een keuze moest maken. waarom? omdat ik vind dat je zulke dingen jezelf moet aanleren je leert scripten alleen maar door veel te doen hoor, en daar heb ik alleen een goed boek voor nodig geen hele opleiding.

Dat is mijn mening gr stan.

Designer1994 ik zou eerst graag een aantal dingen horen waarom je hem wilt aanklagen. Je zegt namelijk ik wil die aanklagen want hij is een bedrieger kun je eerst even de rede vertellen waarom hij een bedrieger is en daarna wil ik antwoorden op je vraag wie er bewijzen heeft.

JeroenH wat je aan het doen bent is gewoon sick! Als je zelf zo oud ben waarom ga je dan niet even langs bij de dokter. Want een sociaal goed volwassen man gaat niet mensen zijn achtergrond checken het vergelijken en op grond daarop aangiften doen.
    Zeker niet zoiets kleins iemand met een klein beetje verstand gaat over zulke dingen geen aangiften doen!
    Btw je kunt geen aangifte doen met als bewijzen hyves hopelijk wist je dat al?

Dit is het eerste bericht dat ik van je lees en bij mij zit je qua waardering al onder nul. En zeker aangezien je zijn leeftijd wist.

Met vriendelijk groet,
    Stan

Het zal aan mij liggen maar de verhalen worden wel heel overdreven en ongeloofwaardig sorry dat ik het moet zeggen maar ik denk dat de meeste grote verhalen zijn gelogen of zijn vergroot.
    Ik bedoel ik kan ook wel zeggen dat ik achter 9/11 of achter de ramp van Koninginnedag maar dat weet ook iedereen dat het niet waar zou zijn. Dus even terug naar de waargebeurde verhalen graag de TS vraag wat jullie ervaring is met de politie niet wat jullie kunnen verzinnen over de dingen met de politie.

Sorry voor deze offtopic post maar ik vond het gewoon te gek worden vandalisme van 300.000 euro (xD).

Ik zou een zoekmachine maken en hem google noemen ooh kut zoiets bestaat al...

Of een site waarbij mensen filmpjes kunnen bekijken en uploaden en hem youtube noemen ohnee die bestaat ook al...

Of een community phpfox downloaden en een andere template voor maken en hyves noemen oohkut die is er ook al..

Sorry als ik een idee had waarmee je rijk zou kunnen worden zou ik het zelf doen...

jayszon sorry maar phpfox is 499 euro ofzo die mag je echt niet zomaar doorgeven want waarschijnlijk heb jij de nulled versie!

Ik heb zag ik net wel een facebook clone de layout mag je niet gebruiken aangezien die van facebook is maar de scripting wel.

Ja sommige dingen vind ik ook wel onzin hoor maar dingen als openbaar dronkenschap etc. vind ik wel weer goed dat het strenger word beoordeeld! Waarom omdat ik vind dat je als 15,16 of 17 jarige niet dronken over straat moet kunnen dat is een gevaar voor jezelf en voor andere.
    En als je 16 bent kun je nou eenmaal niet zoveel drinken als dat je 21 bent!

En vuurwerk tja we zijn allemaal jong geweest ik woon bijna tegen de belgische grens aan dus je ontkomt er niet aan. Maar op een gegeven moment begrijp je wel dat je gewoon per knal een euro betaald en dan hou je op.

Tja ik ga morgen ermee verder met de layout dit is alleen puur even om de style (zakelijk en clean) te benadrukken. Script is bijna af ik denk helaas niet dat ik hem vrij kan geven aangezien er best veel werk inzit.

2x en nee mijn verhaal is niet dat ik iemand heb doodgeslagen zo extreem ook weer niet het stelt niks voor:

-vluchten voor de politie (op brommer)
    -graffiti

Maar dat is een duister verleden ik ben nu gewoon aardig en netjes als ik ruzie krijg is dit nooit een zaak van justitie. Je merkt hoe wijzer (en ouder) je word dat het ook gewoon mensen zijn net als jij en ik. Dus ik ga niet moeilijk doen erover als een agent mij aanspreekt zeg ik netjes iets terug en luister ik, zoals iedereen zou moeten doen!

Ohja en ze gaan extra controleren op openbaar dronkenschap in 2010 dus je bent gewaarschuwd!